Rašyk tiesiogini laišką eBay'juo, paaiškink gražiai situaciją ir pasiūlyk jiems išsiaiškinti. Na, aš asmeniškai iš principo antrą kartą nemokėčiau, nors "Unpaid Item" - blogiau nei išleisti dar 4 USD... :/ "ukw" <fm@fm.fm> wrote in message news:hn05gp$n8u$1@trimpas.omnitel.net... > > "Niccolo" <linas.niccolo[ismesti]@gmail.com> wrote in message > news:hn0561$n0v$1@trimpas.omnitel.net... >> Yra vis tiek kažkoks resolution centras ebayjuje, kur turi būti ir kitų >> variantų. Jei ne - tai Paypale atgalinį claimą daryk. >> O gal tikrai tu ne tam sumokėjai? >> > > pasitikrinau dar karteli. > sumokejau tam paciam. atitinka ir prekes numeris ir kiekis (1vnt) ir > pardavejo ID ir data. > > > -- ______________________________________ Robertas Lendraitis UAB "Elspa" komercijos direktorius Tel.: +370 670 20403 E.Paštas: info@robinesa.lt Skype: lt.lendraitis