Gal tu ir teisus. Man vienos prekės teko laukti beveik 3 mėnesius. Pardavėjas išsiuntė dar kartą. Gavau abi, gal savaitės skirtumu. Po to jam dar pamokėjau, tai labai jau dėkojo :) -- Marius IT, elektronika, AVR mikrokontrolerių programavimas http://lietuvys.user.lt "Tyro" <tyro@xxx.lt> wrote in message news:hu01ra$2hn$1@trimpas.omnitel.net... > Siunciau is kinijos, hong hong, kaip dauguma daro :) kai pradejo ateiti > siuntiniai, uzsakineti pora savaiciu veliau, tada susirupinau kad nespetu > praeiti 45 dienos disputui atidaryti. Preke pazymeta kaip issiusta > 2010-04-09. Po savaites bus ir 2 menesiai. Dar neteko taip ilgai laukti, > kiek susidures, tai keliauja maximum 6 savaites. > > Nemanau kad buvo labai didele machinacija, bet jeigu nebuciau atidares > disputo, butu mano tie keli $ ir "nuplauke". Dispute parasiau (atidariau ~43 > diena po pirkimo), kad lauksiu dar sias 20 dienu, kol maksimaliai galioja > disputas, ir tempsiu iki paskutines minutes nedarydamas claim. Pardavejas po > 3 dienu padare $ grazinima. I visokias zinutes jei atraso, tai tik 1-2 > sakiniais per daug netryksdamas meile. As sugaisau irgi beveik 2 menesius > laukdamas, dbr uzsisakiau ta pacia preke uz tokia pat kaina is kito > pardavejo. > > > -- > Tyro > > Peugeot 605 > RC offraod, fun-fly > "lietuvys" <lietuvys@takas.lt> wrote in message > news:htvum7$sol$1@trimpas.omnitel.net... >> Na, tiksliai nežinau, bet nemanau, kad taip kas nors gali padaryti >> machinaciją. Ebay ir PayPal glaudžiai surišti. Viskas trackinama prie >> užsakymo. >> Pardavėją aš suprantu, jei jis nori atgauti savo mokesčius. >> >> O kodėl pats nusprendei, kad prekė neišsiųsta? Kiek laiko ir iš kur ėjo? >> Aš įtariu, kad prekė ateis.. O tavo elgesys tikrai ne pats geriausias. >> Pabandyk būti jo vietoje. >> >> -- >> >> Marius >> IT, elektronika, AVR mikrokontrolerių programavimas >> http://lietuvys.user.lt >> >> >> "Tyro" <tyro@xxx.lt> wrote in message >> news:htvucg$s9u$1@trimpas.omnitel.net... >>> Supratau, paaiskinsiu - jeigu sutinku atsaukti transakcija, pardavejas >>> gaus >>> kazkiek baksu i savo kredita, kuriuos gales panaudoti relistinant preke >>> is >>> naujo. Kadangi pardavejas mane bande isdurti, prekes speju net >>> neissiunte, >>> tai nesutikau su atsaukimu. Dar ir neigiama feedbacka gaus. >>> >>> -- >>> Tyro >>> >>> Peugeot 605 >>> RC offraod, fun-fly >>> "Tyro" <tyro@xxx.lt> wrote in message >>> news:htvpi6$jqp$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Sveiki, ebay negavau prekes, iskeliau disputa, tuomet pats pirkejas >>>> uzdare >>>> si disputa grazindamas pinigus. Po keliu dienu atejo sekantis OPEN CASE >>>> is >>>> pardavejo puses, nezinau kaip interpretuoti siuos pasirinkimus, gal >>>> padesite: >>>> >>>> Case type: Cancel transaction >>>> >>>> >>>> >>>> cutielands has sent you a request to cancel this transaction. >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> Seller selected the following reason: Other. >>>> >>>> >>>> Additional information from seller: >>>> >>>> >>>> How would you like to respond? >>>> I accept the seller's request to cancel this transaction. >>>> >>>> I decline the seller's request to cancel this transaction. >>>> >>>> >>>> >>>> Jeigu as sutiksiu atsaukti transakcija, nebus kad pardavejo grazinti >>>> pinigai man uz neatejusia preke vel gris jam? Cia naujas pasipelnymo >>>> budas >>>> is siauraakiu pradeda plisti (jeigu uzsiziopsau jog neatejo preke, >>>> disputa >>>> buna per velu iskelti, o jeigu sita acceptinsiu, jis grazintus pinigus >>>> vistiek pasiims sau, ir galop be prekes pasipelnys)? >>>> >>>> >>>> -- >>>> Tyro >>>> >>>> Peugeot 605 >>>> RC offraod, fun-fly >>>> >>> >>> > >