Cia graziai pasielgei, pliusas tau :) Jeigu gausiu preke jam taip pat manau pamokesiu :) -- Tyro Peugeot 605 RC offraod, fun-fly "lietuvys" <lietuvys@takas.lt> wrote in message news:hu02hq$3q5$1@trimpas.omnitel.net... > Gal tu ir teisus. Man vienos prekės teko laukti beveik 3 mėnesius. > Pardavėjas išsiuntė dar kartą. Gavau abi, gal savaitės skirtumu. Po to jam > dar pamokėjau, tai labai jau dėkojo :) > > -- > > Marius > IT, elektronika, AVR mikrokontrolerių programavimas > http://lietuvys.user.lt > > > "Tyro" <tyro@xxx.lt> wrote in message > news:hu01ra$2hn$1@trimpas.omnitel.net... >> Siunciau is kinijos, hong hong, kaip dauguma daro :) kai pradejo ateiti >> siuntiniai, uzsakineti pora savaiciu veliau, tada susirupinau kad nespetu >> praeiti 45 dienos disputui atidaryti. Preke pazymeta kaip issiusta >> 2010-04-09. Po savaites bus ir 2 menesiai. Dar neteko taip ilgai laukti, >> kiek susidures, tai keliauja maximum 6 savaites. >> >> Nemanau kad buvo labai didele machinacija, bet jeigu nebuciau atidares >> disputo, butu mano tie keli $ ir "nuplauke". Dispute parasiau (atidariau >> ~43 >> diena po pirkimo), kad lauksiu dar sias 20 dienu, kol maksimaliai galioja >> disputas, ir tempsiu iki paskutines minutes nedarydamas claim. Pardavejas >> po >> 3 dienu padare $ grazinima. I visokias zinutes jei atraso, tai tik 1-2 >> sakiniais per daug netryksdamas meile. As sugaisau irgi beveik 2 menesius >> laukdamas, dbr uzsisakiau ta pacia preke uz tokia pat kaina is kito >> pardavejo. >> >> >> -- >> Tyro >> >> Peugeot 605 >> RC offraod, fun-fly >> "lietuvys" <lietuvys@takas.lt> wrote in message >> news:htvum7$sol$1@trimpas.omnitel.net... >>> Na, tiksliai nežinau, bet nemanau, kad taip kas nors gali padaryti >>> machinaciją. Ebay ir PayPal glaudžiai surišti. Viskas trackinama prie >>> užsakymo. >>> Pardavėją aš suprantu, jei jis nori atgauti savo mokesčius. >>> >>> O kodėl pats nusprendei, kad prekė neišsiųsta? Kiek laiko ir iš kur ėjo? >>> Aš įtariu, kad prekė ateis.. O tavo elgesys tikrai ne pats geriausias. >>> Pabandyk būti jo vietoje. >>> >>> -- >>> >>> Marius >>> IT, elektronika, AVR mikrokontrolerių programavimas >>> http://lietuvys.user.lt >>> >>> >>> "Tyro" <tyro@xxx.lt> wrote in message >>> news:htvucg$s9u$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Supratau, paaiskinsiu - jeigu sutinku atsaukti transakcija, pardavejas >>>> gaus >>>> kazkiek baksu i savo kredita, kuriuos gales panaudoti relistinant preke >>>> is >>>> naujo. Kadangi pardavejas mane bande isdurti, prekes speju net >>>> neissiunte, >>>> tai nesutikau su atsaukimu. Dar ir neigiama feedbacka gaus. >>>> >>>> -- >>>> Tyro >>>> >>>> Peugeot 605 >>>> RC offraod, fun-fly >>>> "Tyro" <tyro@xxx.lt> wrote in message >>>> news:htvpi6$jqp$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Sveiki, ebay negavau prekes, iskeliau disputa, tuomet pats pirkejas >>>>> uzdare >>>>> si disputa grazindamas pinigus. Po keliu dienu atejo sekantis OPEN >>>>> CASE >>>>> is >>>>> pardavejo puses, nezinau kaip interpretuoti siuos pasirinkimus, gal >>>>> padesite: >>>>> >>>>> Case type: Cancel transaction >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> cutielands has sent you a request to cancel this transaction. >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> Seller selected the following reason: Other. >>>>> >>>>> >>>>> Additional information from seller: >>>>> >>>>> >>>>> How would you like to respond? >>>>> I accept the seller's request to cancel this transaction. >>>>> >>>>> I decline the seller's request to cancel this transaction. >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> Jeigu as sutiksiu atsaukti transakcija, nebus kad pardavejo grazinti >>>>> pinigai man uz neatejusia preke vel gris jam? Cia naujas pasipelnymo >>>>> budas >>>>> is siauraakiu pradeda plisti (jeigu uzsiziopsau jog neatejo preke, >>>>> disputa >>>>> buna per velu iskelti, o jeigu sita acceptinsiu, jis grazintus pinigus >>>>> vistiek pasiims sau, ir galop be prekes pasipelnys)? >>>>> >>>>> >>>>> -- >>>>> Tyro >>>>> >>>>> Peugeot 605 >>>>> RC offraod, fun-fly >>>>> >>>> >>>> >> >>