gali pamegint kreiptis i koki didensi kaseciu pildytoja kaip pvz sinerta ar panasiai.Gal jei tures pabandymui kokias uzpildytas kasetes. Bent telefonu pakalaust gali. -- Darius Pečiulis Biuro technikos inzinierius Kaunas, tel +370 601 26079 Skype: peciulis.darius HP,Canon,Samsung,Xerox biuro techniko remontas, kasečių pildymas. LCD monitoriu remontas. Skaitmeninės spaudos darbai. http://www.skelbiu.lt/prekes/dariusia "svaika" <svaika@mailo.net> wrote in message news:hed8n5$aqb$1@trimpas.omnitel.net... > Namie bandžiau su printeriui priklausančiu laidu, į ServiceNET'ą nunešiau > be jokių laidų, reiškias jie bandėsi su savuoju. Spausdintus lapus gavau, > su pasibaigusiųjų garantijų apibraukimais HP testiniuose lapuose, bei > pradėtą, bet nepabaigtą "windows test page" spausdinti lapą ir pan. > > ServiceNET'as tik konstatavo faktą, jog tam, kad patikrinti kodėl > nespausdina, REIKIA pirmiausia susitvarkyti visas rašalines, bei pakeisti > negarantinę (nors ir be priekaištų spausdinančią, bet todėl kad > NEGARANTINĖ) raudonai-mėlyną galvą, ir TIK tada ieškoti problemos > sprendimo JEI jis vis dar bus, po visų tų periferijų pakeitimo... BET > paklausus, jei viską pakeičiu, ir ta problema toliau egzistuostuoja, yra > žinomas koks nors jiems būdas, kaip ją spręsti, atsakymas buvo kažkas > panašaus į - "nėr garantijos, kad mes ją išspręsime, jei ji egzistuos ir > toliau, po rašalinių bei galvos atnaujinimo, nes HP duoda tik vieną detalę > šiam printeriui...". Žodžiu, akligatvis. Štai dėl ko nenoriu keisti visų > rašalinių jei yra šansas jog tas printeris visiškai nebus pataisytas, o > rašalų ir galvų keitimas man gali atsistoti brangiau, nei printeris buvo > pirktas prieš 2-3 metus... > > FW atnaujintas. > > Dėl to ir įdomu, gal kas atsirastų, už sutartinę sumą, paskolinti > pabandymui pakeisti rašalines ir galvą, kad nustatyti, kur problema ar > kaip kitaip spręsti šį reikalą. Nenoriu pusę tūkstančio sukišti savo > pinigų tik tam, kad sužinoti jog "valio, jis nepataisomas" :) > > P.S. su ServiceNET darbuotoju kalbėjausi telefonu, normaliai paaiškino, > jog galimybių ir jie neturi pakeisti visas rašalines ir galvą iš savo > kišenių, ir juos puikiai suprantu... Tik gaila negaranatavo problemos > išsprendimo, jei ji egzistuos po pakeitimų... > > -- > svaika > > > dariusia wrote: >> SU kitu laidu prie kito kompo bandytas.Servisnete jau ziurejo ar tik taip >> telefonu konsultavo? >> Gal gali pamegint atnaujint firmware : >> http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareDownloadIndex?softwareitem=bi-45908-1&lc=en&dlc=lt&cc=lt&product=501369&os=228&lang=lt >> Bet visai tiketinas varijantas kad visas sitas vyksta del tu "pasenusiu" >> kaseciu. O va kuri numirus sudetinga nustatyt, nes kazin kas gali turetu >> pabandymui tas galvas.O tu ju pirkti nauju nenori... >>