Tema: Re: Sugedes printeris - HP OfficeJet Pro K550 - gal kas pades ?
Autorius: dariusia
Data: 2009-11-23 11:18:40
gali pamegint kreiptis i koki didensi kaseciu pildytoja kaip pvz sinerta ar 
panasiai.Gal jei tures pabandymui kokias uzpildytas kasetes. Bent telefonu 
pakalaust gali.

-- 
Darius Pečiulis
Biuro technikos inzinierius
Kaunas, tel +370 601 26079
Skype: peciulis.darius

HP,Canon,Samsung,Xerox biuro techniko remontas, kasečių pildymas.
LCD monitoriu remontas.
Skaitmeninės spaudos darbai.

http://www.skelbiu.lt/prekes/dariusia

"svaika" <svaika@mailo.net> wrote in message 
news:hed8n5$aqb$1@trimpas.omnitel.net...
> Namie bandžiau su printeriui priklausančiu laidu, į ServiceNET'ą nunešiau 
> be jokių laidų, reiškias jie bandėsi su savuoju. Spausdintus lapus gavau, 
> su pasibaigusiųjų garantijų apibraukimais HP testiniuose lapuose, bei 
> pradėtą, bet nepabaigtą "windows test page" spausdinti lapą ir pan.
>
> ServiceNET'as tik konstatavo faktą, jog tam, kad patikrinti kodėl 
> nespausdina, REIKIA pirmiausia susitvarkyti visas rašalines, bei pakeisti 
> negarantinę (nors ir be priekaištų spausdinančią, bet todėl kad 
> NEGARANTINĖ) raudonai-mėlyną galvą, ir TIK tada ieškoti problemos 
> sprendimo JEI jis vis dar bus, po visų tų periferijų pakeitimo... BET 
> paklausus, jei viską pakeičiu, ir ta problema toliau egzistuostuoja, yra 
> žinomas koks nors jiems būdas, kaip ją spręsti, atsakymas buvo kažkas 
> panašaus į - "nėr garantijos, kad mes ją išspręsime, jei ji egzistuos ir 
> toliau, po rašalinių bei galvos atnaujinimo, nes HP duoda tik vieną detalę 
> šiam printeriui...". Žodžiu, akligatvis. Štai dėl ko nenoriu keisti visų 
> rašalinių jei yra šansas jog tas printeris visiškai nebus pataisytas, o 
> rašalų ir galvų keitimas man gali atsistoti brangiau, nei printeris buvo 
> pirktas prieš 2-3 metus...
>
> FW atnaujintas.
>
> Dėl to ir įdomu, gal kas atsirastų, už sutartinę sumą, paskolinti 
> pabandymui pakeisti rašalines ir galvą, kad nustatyti, kur problema ar 
> kaip kitaip spręsti šį reikalą. Nenoriu pusę tūkstančio sukišti savo 
> pinigų tik tam, kad sužinoti jog "valio, jis nepataisomas" :)
>
> P.S. su ServiceNET darbuotoju kalbėjausi telefonu, normaliai paaiškino, 
> jog galimybių ir jie neturi pakeisti visas rašalines ir galvą iš savo 
> kišenių, ir juos puikiai suprantu... Tik gaila negaranatavo problemos 
> išsprendimo, jei ji egzistuos po pakeitimų...
>
> -- 
> svaika
>
>
> dariusia wrote:
>> SU kitu laidu prie kito kompo bandytas.Servisnete jau ziurejo ar tik taip 
>> telefonu konsultavo?
>> Gal gali pamegint atnaujint firmware :
>> http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareDownloadIndex?softwareitem=bi-45908-1&lc=en&dlc=lt&cc=lt&product=501369&os=228&lang=lt
>> Bet visai tiketinas varijantas kad visas sitas vyksta del tu "pasenusiu" 
>> kaseciu. O va kuri numirus sudetinga nustatyt, nes kazin kas gali turetu 
>> pabandymui tas galvas.O tu ju pirkti nauju nenori...
>>