Yra naujas standartas, tik tas standartas apima du aspektus: ir TV formatą, ir transliuojamos programos formatą. Reikia būt ganėtinai pobukiu blondinu, kad mados šauksmo pašauktam pirkt 16:9 teliką ir vėpsot pro jį tik 4:3 laidas. Vat prie ko marketingas su savo tiksline auditorija - blondinais. Tiesa sakant "pobukis" čia neprieko, čia tiesiog eilinį kartą paaiškėja skirtumai tarp tariamos ir tikros motyvacijos. Žmogus mano, jog jam aktualu "kokybiškai" žiūrėt TV, o iš tikro jam aktualu turėt madingų gučių. "-Lameris-" <lameris@xxx.lt> wrote in message news:hnoha1$7qv$1@trimpas.omnitel.net... > Prie ko čia marketingas? Yra naujas standartas, pagal jį ir gaminami > televizoriai. > > "Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> parašė naujienų > news:hnobh8$bp$1@trimpas.omnitel.net... >> Daugumai visgi labiau patinka ne juodi šonai, o storos moterys. >> Ištempia vaizdą ir džiaugiasi "kaip gerai rodo mano naujas telikas". >> Eilinė marketingo pergalė prieš sveiką protą. >> > >