Tokios prekės grąžinti per 14 dienų su pretekstu "nedžiugina" negalima. :( krx rašė: > Ne Prano kaltė. O Pranas, besirūpindamas savo klientais, pasiųs supakuotą atgal į HP, su "linkėjimais nuo laimingų ir patenkintų klientų". > > Čia kaip mus mokė per kokybės vadybą - Alpine gamintojui (auto-audio, japonai), vienas įsiutęs klientas peršovė jų kažkokią kreivą/neįtikusią automobilinę radiją iš 9 mm patrankos, dailiai supakavo ir išsiuntė atgal gamintojui, be jokių papildomų komentarų. Gavus gaminį įmonė susiprato, pakeitė savo veiklos standartus, o dabar ta peršauta radija eksponuojama įmonės garbės ekspozicijoje, kaip priminimas apie nešamą atsakomybę už kokybę (ir kokybę ne taip, kaip tai įsivaizduoja gamintojas, o kaip tai vertina klientas). > > "LabaiNeSpauda" <sheshtas_opelis@spauda.com> wrote in message news:g200g3$31k$1@trimpas.omnitel.net... > >> Is Prano pirktas, tai negi cia jo kalte? >> >> "krx" <krx@d.lt> wrote in message news:g1v6qg$92k$1@trimpas.omnitel.net... >> Supakuok ir išsiųsk atgal, iš kur pirkai... >>