Apie nedziuginima kalba neina. As dabar naudoju spalvota, gan brangu skanery tik su vindozes f-ja, mazhdaug: "tau gal nuskanuot, ka", nekalbant apie tai, jog nera jokiu normaliu opciju. O HP softu negaliu naudotis, nors yra prideta programu draiveriu ir kito stafo. "KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message news:g208j6$pdn$1@trimpas.omnitel.net... > Tokios prekės grąžinti per 14 dienų su pretekstu "nedžiugina" negalima. :( > > krx rašė: >> Ne Prano kaltė. O Pranas, besirūpindamas savo klientais, pasiųs supakuotą >> atgal į HP, su "linkėjimais nuo laimingų ir patenkintų klientų". >> >> Čia kaip mus mokė per kokybės vadybą - Alpine gamintojui (auto-audio, >> japonai), vienas įsiutęs klientas peršovė jų kažkokią kreivą/neįtikusią >> automobilinę radiją iš 9 mm patrankos, dailiai supakavo ir išsiuntė atgal >> gamintojui, be jokių papildomų komentarų. Gavus gaminį įmonė susiprato, >> pakeitė savo veiklos standartus, o dabar ta peršauta radija eksponuojama >> įmonės garbės ekspozicijoje, kaip priminimas apie nešamą atsakomybę už >> kokybę (ir kokybę ne taip, kaip tai įsivaizduoja gamintojas, o kaip tai >> vertina klientas). >> >> "LabaiNeSpauda" <sheshtas_opelis@spauda.com> wrote in message >> news:g200g3$31k$1@trimpas.omnitel.net... >> >>> Is Prano pirktas, tai negi cia jo kalte? >>> >>> "krx" <krx@d.lt> wrote in message >>> news:g1v6qg$92k$1@trimpas.omnitel.net... >>> Supakuok ir išsiųsk atgal, iš kur pirkai... >>>