Bet Tu gi suprantu, kad mes čia apie tarpininkus ir šnekam, o ne apie Tavo GNT visokius ir ACME :))))) Plius tarpininko bankroto atveju tiekėjas (GNT, ACME) nieko nėra įsipareigoję galutiniam vartotojui (nekalbu apie išskirtinius atvejus, 10 metų garantijas ir pan.). Taip kad... "Kvark" <kvarkas@gmail.com> wrote in message news:hqebe8$2ca$1@trimpas.omnitel.net... >> Nėra jau taip gražu, kaip čia bandai pasakyt. Tiekėjas turi pilną teisę >> atsisakyti remontuoti. Ir, jei jam tai bus nepatogu, neparanku, brangiai >> kainuos ar pan. - jis tikrai nepuls taisyti ar $$$ atidavinėti. > Asmeniskai dirbu su gnt nuo ju atsiradimo, su acme apie 10metu, NEIVENO > man zinom atvejo nebuvo kada ju serviso centrai atsisakytu taisyt arba > prijimti preke, studentu visur pilna, buvo ir pas ju prokolai su > nekokybisku remontu, bet visa tai isprendziama be teismu :) Kas lecia > atsijamima, tas pats galioja ir su jais, bet kadangi ju sandeliai Kaune > tai atsijimti paciam imanoma tik Kaune, kas del rpistatymo mokescio - GNT > ir ACC turi ta pati mokesti kadangi naudojasi to paciu kurjeriu tarnyba > PDP - ir yra apie 13lt priciom pristatymas I Vilniu, Klaipeda, imanomas ta > pacia diena, uz ta pacia kaina. Kitas dalykas kas yra tarpininkas, tarp ju > ir galutinio vartotojo, vat tarpininkas gali pavesti, o galutiniam > vartotojui didmeninikai ne pardavineja. Tokia vat situacija. > >