sveiki, yra ofisas su ne daugiau nei 15 kompiuteriu. yra poreikis pasistatyti duomenu saugykla. dabar poreikis butu saugot apie 200gb ivairios informacijos. dar yra poreikis kad duomenys butu saugus, galvoju apie RAID 1. ir dar galvociau kad reiktu idet viena diska, i kuri darytu kopija visu duomenu sakykim kas savaite ar dazniau. na ir kad ta informacija butu pasiekiama per tinkla. apart informacijos saugyklos daugiau nieko nereikia. kadangi draugauju tik su windowsais, tai galvoju paprasciausia varianta...statyt windows xp ir pasarinti diska per tinkla. linux nemoku ir nelabai mokytis noriu :) gal turit kokiu patarimu siuo klausimu? ir gal galetumet rekomenduot kokios aparaturos reiktu? kaip isivaizduoju reiktu kazkokios specifines motinines kuri palaikytu RAID 1. ramu labai daug matyt nereiktu. kaip del procesoriaus? vienu zodziu, patarkit ka nors. aciu :)