ju keliami reikalavimai del prekiu pakeitimo ir pinigu grazinimo yra itin sunkiai ivykdomi. gavau neveikianti daikta, isbandziau tik po kurio laiko, kai pvz vokas, kuriuo gauta siunta jau turbut net supuvo savartyne. prekes kaina ne tokia, del kurios butu verta kelt teisini kipisa, tad tiesiog pavarysiu antireklama. Pridedu gauta atsakyma i issiusta klausima, kaip galeciau pasikeisti preke i veikiancia. Atkreipkite demesi, jie reikalauja PRANESIMO is pasto, apie gauta siunta, kuri pastas atidavus siunta pasilieka pas save ;]]] Laba diena, Jei preke yra atsiusta jau neveikianti , mums reikalinga kad Jus mums issiustumete viska ka turite gave is gamintojo ir pasto - pradedant nuo pranesimo apie gauta siunta , siuntos atsiemimo dokumenta is pasto , siuntos pakuote , visa siuntos turini ( Jusu atveju tai turetu buti nenaudotas lazeris) . Mes viska apziuresime ir jei situacija yra kaip Jus aprasete - Lazeri siusime gamintojui , kuris ji patikrins ar lazeris nera sugadintas . Jei lazeris turi gamyklini broka - Jusu pinigeliai bus grazinti arba pasiulytas daikto pakeitimas. Norime priminti kad pateikdami uzsakyma Jus automatiskai nurodete kad sutinkate su prekiu pristatymo bei grazinimo salygomis kuriose yra detaliai nurodyta kaip reikia elgtis jei preke yra gaunama neveikianti prekes gavimo diena. Siekiant islaikyti abipusio saziningumo principa pinigu grazinimas bus atliekamas tik tuo atveju jei is Jusu puses buvo 100% laikomasi grazinimo salygu. Zemiau rasite grazinimo salygas su kuriomis Jus sutikote pateikiant uzsakyma : Preki? gr??inimas Visas ?sigytas prekes galima gr??inti . Gr??intinos prek?s yra tos , kurios: sugadintos ir neveikian?ios atsiuntimo momentu (gavimo dien? turime gauti J?s? lai?k? su skanuota pa?to prane?imo kopija su gavimo data) , ne apra?yme nurodytos prek?s atvykusios vietoje u?sakyt?. Jei kartais atsitikt? taip , kad siuntinyje rasite ne visas prekes kurias uzsisak?te , b?tinai nufotografuokite visas gautas prekes (ai?kiai matomai vienoje nuotraukoje) ir siuntinio ar voko , kuriame buvo prek?s priek? (atskira nuotrauka) taipogi padarykite tre?i? nuotrauk? kur b?t? visos gautos prek?s kartu su voku. Atsi?skite mums ?ias tris nuotraukas su apra?ymu ko tr?ksta J?s? siuntinyje . Vietoje gr??int? preki? , pakeisime jas naujomis arba gr??insime pinigus (priklausomai nuo gamintojo teikiam? garantij? s?lyg?) D?l gamintoj? ir preki? ?vairov?s s?lygos kiekvienam daiktui gali skirtis , tod?l d?l i?samesn?s informacijos pra?ome su mumis susisiekti info@hopshop.lt ?is el.pa?to adresas yra apsaugotas nuo Spam'o, jums reikia ?jungti Javaskript?, kad matytum?te tai Gr??inamos prek?s turi b?ti nenaudotos ir originaliame ?pakavime. Preki? gr??inimo i?laidas padengia pirk?jas. Jei visos salygos is Jusu puses yra islaikytos , prasome siusti - Ernestui Boguseviciui Pa??r? g. 28 , Garliava 53265 Kauno raj. Dekojame kad domites musu prekemis. Pagarbiai, www.hopshop.lt Administracija