Tema: nepirkit nieko is hopshop.lt
Autorius: SuperFM
Data: 2010-05-14 13:58:23
ju keliami reikalavimai del prekiu pakeitimo ir pinigu grazinimo yra itin 
sunkiai ivykdomi.
gavau neveikianti daikta, isbandziau tik po kurio laiko, kai pvz vokas, 
kuriuo gauta siunta jau turbut net supuvo savartyne. prekes kaina ne tokia, 
del kurios butu verta kelt teisini kipisa, tad tiesiog pavarysiu 
antireklama. Pridedu gauta atsakyma i issiusta klausima, kaip galeciau 
pasikeisti preke i veikiancia. Atkreipkite demesi, jie reikalauja PRANESIMO 
is pasto, apie gauta siunta, kuri pastas atidavus siunta pasilieka pas save 
;]]]

Laba diena,

Jei preke yra atsiusta jau neveikianti , mums reikalinga kad Jus mums 
issiustumete viska ka turite gave is gamintojo ir pasto - pradedant nuo 
pranesimo apie gauta siunta , siuntos atsiemimo dokumenta is pasto , siuntos 
pakuote , visa siuntos turini ( Jusu atveju tai turetu buti nenaudotas 
lazeris) . Mes  viska apziuresime ir jei situacija yra kaip Jus aprasete - 
Lazeri siusime gamintojui , kuris ji patikrins  ar lazeris nera sugadintas . 
Jei lazeris turi gamyklini broka - Jusu pinigeliai bus grazinti arba 
pasiulytas daikto pakeitimas.

Norime priminti kad pateikdami uzsakyma Jus automatiskai nurodete kad 
sutinkate su prekiu pristatymo bei grazinimo salygomis kuriose yra detaliai 
nurodyta kaip reikia elgtis jei preke yra gaunama neveikianti prekes gavimo 
diena. Siekiant islaikyti abipusio saziningumo principa pinigu grazinimas 
bus atliekamas tik tuo atveju jei is Jusu puses buvo 100% laikomasi 
grazinimo salygu. Zemiau rasite grazinimo salygas su kuriomis Jus sutikote 
pateikiant uzsakyma :

Preki? gr??inimas
Visas ?sigytas prekes galima gr??inti . Gr??intinos prek?s yra tos , kurios: 
sugadintos ir neveikian?ios atsiuntimo momentu (gavimo dien? turime gauti 
J?s? lai?k? su skanuota pa?to prane?imo kopija su gavimo data) , ne apra?yme 
nurodytos prek?s atvykusios vietoje u?sakyt?.

Jei kartais atsitikt? taip , kad siuntinyje rasite ne visas prekes kurias 
uzsisak?te , b?tinai nufotografuokite visas gautas prekes (ai?kiai matomai 
vienoje nuotraukoje) ir siuntinio ar voko , kuriame buvo prek?s priek? 
(atskira nuotrauka) taipogi padarykite tre?i? nuotrauk? kur b?t? visos 
gautos prek?s kartu su voku. Atsi?skite mums ?ias tris nuotraukas su 
apra?ymu ko tr?ksta J?s? siuntinyje .

Vietoje gr??int? preki? , pakeisime jas naujomis arba gr??insime pinigus 
(priklausomai nuo gamintojo teikiam? garantij? s?lyg?)  D?l gamintoj? ir 
preki? ?vairov?s s?lygos kiekvienam daiktui gali skirtis , tod?l d?l 
i?samesn?s informacijos pra?ome su mumis susisiekti info@hopshop.lt ?is 
el.pa?to adresas yra apsaugotas nuo Spam'o, jums reikia ?jungti Javaskript?, 
kad matytum?te tai

Gr??inamos prek?s turi b?ti nenaudotos ir  originaliame ?pakavime.

Preki? gr??inimo i?laidas padengia pirk?jas.

Jei visos salygos is Jusu puses yra islaikytos , prasome siusti - Ernestui 
Boguseviciui Pa??r? g. 28 , Garliava 53265 Kauno raj.

Dekojame kad domites musu prekemis.
Pagarbiai,
www.hopshop.lt
Administracija