Tema: Re: nepirkit nieko is hopshop.lt
Autorius: Unknown
Data: 2010-05-15 09:31:48
nu ir pavadinimas "Hopshop" :-D
cia tipo "gal pavyks apip.sti zmogelius per TV prisiziurejusius Topshop 
reklamu ..." tikriausiai - jau vien del debilisko pavadinimo nieko 
nepirkciau kuo jie ten beprekiautu ...

SuperFM aisku uzuojauta ismetus pingus i bala


"SuperFM" <SuperFM@centras.lt> wrote in message 
news:hsjacf$76k$1@trimpas.omnitel.net...
> ju keliami reikalavimai del prekiu pakeitimo ir pinigu grazinimo yra itin 
> sunkiai ivykdomi.
> gavau neveikianti daikta, isbandziau tik po kurio laiko, kai pvz vokas, 
> kuriuo gauta siunta jau turbut net supuvo savartyne. prekes kaina ne 
> tokia, del kurios butu verta kelt teisini kipisa, tad tiesiog pavarysiu 
> antireklama. Pridedu gauta atsakyma i issiusta klausima, kaip galeciau 
> pasikeisti preke i veikiancia. Atkreipkite demesi, jie reikalauja 
> PRANESIMO is pasto, apie gauta siunta, kuri pastas atidavus siunta 
> pasilieka pas save ;]]]
>
> Laba diena,
>
> Jei preke yra atsiusta jau neveikianti , mums reikalinga kad Jus mums 
> issiustumete viska ka turite gave is gamintojo ir pasto - pradedant nuo 
> pranesimo apie gauta siunta , siuntos atsiemimo dokumenta is pasto , 
> siuntos pakuote , visa siuntos turini ( Jusu atveju tai turetu buti 
> nenaudotas lazeris) . Mes  viska apziuresime ir jei situacija yra kaip Jus 
> aprasete - Lazeri siusime gamintojui , kuris ji patikrins  ar lazeris nera 
> sugadintas . Jei lazeris turi gamyklini broka - Jusu pinigeliai bus 
> grazinti arba pasiulytas daikto pakeitimas.
>
> Norime priminti kad pateikdami uzsakyma Jus automatiskai nurodete kad 
> sutinkate su prekiu pristatymo bei grazinimo salygomis kuriose yra 
> detaliai nurodyta kaip reikia elgtis jei preke yra gaunama neveikianti 
> prekes gavimo diena. Siekiant islaikyti abipusio saziningumo principa 
> pinigu grazinimas bus atliekamas tik tuo atveju jei is Jusu puses buvo 
> 100% laikomasi grazinimo salygu. Zemiau rasite grazinimo salygas su 
> kuriomis Jus sutikote pateikiant uzsakyma :
>
> Preki? gr??inimas
> Visas ?sigytas prekes galima gr??inti . Gr??intinos prek?s yra tos , 
> kurios: sugadintos ir neveikian?ios atsiuntimo momentu (gavimo dien? 
> turime gauti J?s? lai?k? su skanuota pa?to prane?imo kopija su gavimo 
> data) , ne apra?yme nurodytos prek?s atvykusios vietoje u?sakyt?.
>
> Jei kartais atsitikt? taip , kad siuntinyje rasite ne visas prekes kurias 
> uzsisak?te , b?tinai nufotografuokite visas gautas prekes (ai?kiai matomai 
> vienoje nuotraukoje) ir siuntinio ar voko , kuriame buvo prek?s priek? 
> (atskira nuotrauka) taipogi padarykite tre?i? nuotrauk? kur b?t? visos 
> gautos prek?s kartu su voku. Atsi?skite mums ?ias tris nuotraukas su 
> apra?ymu ko tr?ksta J?s? siuntinyje .
>
> Vietoje gr??int? preki? , pakeisime jas naujomis arba gr??insime pinigus 
> (priklausomai nuo gamintojo teikiam? garantij? s?lyg?)  D?l gamintoj? ir 
> preki? ?vairov?s s?lygos kiekvienam daiktui gali skirtis , tod?l d?l 
> i?samesn?s informacijos pra?ome su mumis susisiekti info@hopshop.lt ?is 
> el.pa?to adresas yra apsaugotas nuo Spam'o, jums reikia ?jungti 
> Javaskript?, kad matytum?te tai
>
> Gr??inamos prek?s turi b?ti nenaudotos ir  originaliame ?pakavime.
>
> Preki? gr??inimo i?laidas padengia pirk?jas.
>
> Jei visos salygos is Jusu puses yra islaikytos , prasome siusti - Ernestui 
> Boguseviciui Pa??r? g. 28 , Garliava 53265 Kauno raj.
>
> Dekojame kad domites musu prekemis.
> Pagarbiai,
> www.hopshop.lt
> Administracija
>
>
>
>
>