Siaip pirkimas internetu turi toki pliusa kad bet kokia preke gali grazinti per 14 dienu. "SuperFM" <SuperFM@centras.lt> wrote in message news:hsjacf$76k$1@trimpas.omnitel.net... > ju keliami reikalavimai del prekiu pakeitimo ir pinigu grazinimo yra itin > sunkiai ivykdomi. > gavau neveikianti daikta, isbandziau tik po kurio laiko, kai pvz vokas, > kuriuo gauta siunta jau turbut net supuvo savartyne. prekes kaina ne > tokia, del kurios butu verta kelt teisini kipisa, tad tiesiog pavarysiu > antireklama. Pridedu gauta atsakyma i issiusta klausima, kaip galeciau > pasikeisti preke i veikiancia. Atkreipkite demesi, jie reikalauja > PRANESIMO is pasto, apie gauta siunta, kuri pastas atidavus siunta > pasilieka pas save ;]]] > > Laba diena, > > Jei preke yra atsiusta jau neveikianti , mums reikalinga kad Jus mums > issiustumete viska ka turite gave is gamintojo ir pasto - pradedant nuo > pranesimo apie gauta siunta , siuntos atsiemimo dokumenta is pasto , > siuntos pakuote , visa siuntos turini ( Jusu atveju tai turetu buti > nenaudotas lazeris) . Mes viska apziuresime ir jei situacija yra kaip Jus > aprasete - Lazeri siusime gamintojui , kuris ji patikrins ar lazeris nera > sugadintas . Jei lazeris turi gamyklini broka - Jusu pinigeliai bus > grazinti arba pasiulytas daikto pakeitimas. > > Norime priminti kad pateikdami uzsakyma Jus automatiskai nurodete kad > sutinkate su prekiu pristatymo bei grazinimo salygomis kuriose yra > detaliai nurodyta kaip reikia elgtis jei preke yra gaunama neveikianti > prekes gavimo diena. Siekiant islaikyti abipusio saziningumo principa > pinigu grazinimas bus atliekamas tik tuo atveju jei is Jusu puses buvo > 100% laikomasi grazinimo salygu. Zemiau rasite grazinimo salygas su > kuriomis Jus sutikote pateikiant uzsakyma : > > Preki? gr??inimas > Visas ?sigytas prekes galima gr??inti . Gr??intinos prek?s yra tos , > kurios: sugadintos ir neveikian?ios atsiuntimo momentu (gavimo dien? > turime gauti J?s? lai?k? su skanuota pa?to prane?imo kopija su gavimo > data) , ne apra?yme nurodytos prek?s atvykusios vietoje u?sakyt?. > > Jei kartais atsitikt? taip , kad siuntinyje rasite ne visas prekes kurias > uzsisak?te , b?tinai nufotografuokite visas gautas prekes (ai?kiai matomai > vienoje nuotraukoje) ir siuntinio ar voko , kuriame buvo prek?s priek? > (atskira nuotrauka) taipogi padarykite tre?i? nuotrauk? kur b?t? visos > gautos prek?s kartu su voku. Atsi?skite mums ?ias tris nuotraukas su > apra?ymu ko tr?ksta J?s? siuntinyje . > > Vietoje gr??int? preki? , pakeisime jas naujomis arba gr??insime pinigus > (priklausomai nuo gamintojo teikiam? garantij? s?lyg?) D?l gamintoj? ir > preki? ?vairov?s s?lygos kiekvienam daiktui gali skirtis , tod?l d?l > i?samesn?s informacijos pra?ome su mumis susisiekti info@hopshop.lt ?is > el.pa?to adresas yra apsaugotas nuo Spam'o, jums reikia ?jungti > Javaskript?, kad matytum?te tai > > Gr??inamos prek?s turi b?ti nenaudotos ir originaliame ?pakavime. > > Preki? gr??inimo i?laidas padengia pirk?jas. > > Jei visos salygos is Jusu puses yra islaikytos , prasome siusti - Ernestui > Boguseviciui Pa??r? g. 28 , Garliava 53265 Kauno raj. > > Dekojame kad domites musu prekemis. > Pagarbiai, > www.hopshop.lt > Administracija > > > > >