Na ir burejai jus. Patikslinsiu, nors manau, kad tai tikrai ne esminiai dalykai: 1. Case parinko darbuotojas 2. Kompas pirktas be hdd. O dabar jei griztant prie temos esmes, tai ka patartumete: 1. Vezti kaip garantini? (man toks variantas nlb tinka, zinant kiek laiko tai atima...) 2. Bandyti skambinti ir tartis vien tik del PSU pakeitimo? 3. Pirkti nauja PSU ir senaji ismesti? Bet ar as neprasausiu? Galbut ne PSU beda? Ar siaip ar taip verta ji pakeisti i geresni? "Vytenis P." <vyteniui_istrinti_@gmail.com> wrote in message news:g4kgas$qme$1@trimpas.omnitel.net... "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message news:g4kfm6$pkg$1@trimpas.omnitel.net... > nu. Su atviru keisu turetu luzht po 3-4 min jei del perkaitimo ;)))) > > kas del maisto....jei jau perkant sake, kad taip bus, tai matyt > komplektacija yra sudaryta pirkejo iniciatyva...... > Pagal absoliučiai nelogišką komplektaciją, čia tikrai bus variantas "o kam man brangi _dėžė_, duokit tą - po 79 lt." :)))