"Noniss" <asas@asa.lt> wrote in message news:g4kkja$228$1@trimpas.omnitel.net... > Na ir burejai jus. > Patikslinsiu, nors manau, kad tai tikrai ne esminiai dalykai: > 1. Case parinko darbuotojas Tai kaip suprast " Perkant kompa konsultantas minejo, kad gali neuztekta maitblogio itampos ir kompas persikraudes"? Taip ir pasiūlė - "imk šitą, bent nuobodu nebus, mirgės nuo restartų"? > 2. Kompas pirktas be hdd. > Tai vistik "kompas" ar "detalės"? > O dabar jei griztant prie temos esmes, tai ka patartumete: > 1. Vezti kaip garantini? (man toks variantas nlb tinka, zinant kiek laiko > tai atima...) > 2. Bandyti skambinti ir tartis vien tik del PSU pakeitimo? > 3. Pirkti nauja PSU ir senaji ismesti? > Kadangi skūpus moka dukart (kiti ir 3-4 įsigudrina), geriau iškart imk padorų maitblokį. > Bet ar as neprasausiu? Galbut ne PSU beda? Ar siaip ar taip verta ji > pakeisti i geresni? > Neprašausi, jo prisireiks net jei tai ir ASUS SLI DELUXE "fyčeris" Bet pagal "padejo tik isjungimas is itampos istraukus maitinimo laida" panašiau, kad maitblokis