Tema: Re: del 1280x800 monitoriaus
Autorius: Kisa
Data: 2008-07-28 13:23:24
 pasidarai dual view, nustatai isorini monitoriu kaip primary ir nustatai jo
native rezoliucija. Atjungus monitoriu noutbukas automatiskai persijungs ant
savo lcd. Sekanti kart prijungus isorini monitoriu draiveriai turetu
atsimint ir nustatyt viska automatiskai. Problema - jei daug skirsis
rezoliucijos tai persimetus atgal i noutbuko ekrana gali issmetyt desktopo
ikonkes belekaip.