Tema: Re: HDD problema
Autorius: -=faustas=-
Data: 2013-11-02 18:57:20
Pirkta 2011-10-14.
Jei garantija - 2 metai, tai šaukštai po pietų.
Pasidomėsiu, gal pardavėjas davė 3 metus, nors sąskaitoje faktūroje apie 
garantiją nėra informacijos.



"Bronco"  parašė naujienų news:l533uq$iuv$1@trimpas.omnitel.net...

On 2013-11-02 12:58, -=faustas=- wrote:
> Patikrinau diską pagal S/N, garantija baigėsi 2013-07-29.
>

Neturi reikšmės. Susirask kiek garantijos davė pardavėjas pirkimo metu
išoriniam diskui, o ne pačio HDD gamintojo garantiją tikrink. Jei
pardavėjas davė tris metus ir tu sugebėsi jį surinkti be jokių ardymo
požymių (labai abejoju, nes teko ardyti Hitachi), tada garantija
teoriškai dar galios. Pvz. jei pirkai lapkričio 15d., tai garantijos dar
turi 12 dienų. O jei pardavėjo garantija buvo 2 metai, tai ji baigėsi
2012 metų lapkričio 15d., o iki 2013-07-29 tu dar turėjai galimybę
pasinaudoti gamintojo garantija.

p.s. jei diske girdisi traškėjimas, tai diskui parėjo amen. Jo tvarkyti
nėra jokios prasmės, nebent duomenis iš jo atstatyti reikia. Tada
pasiruošk didesnį maišelį pinigų ir kreipkis į duomenų atstatymu
užsiimančias kontoras. Tik diską reiktų staigiai nustot brūžint, nes su
kiekviena jo veikimo sekunde šansai atgauti duomenis mažėja.