Tema: Re: HDD problema
Autorius: Kesha
Data: 2013-11-04 08:56:19
Gamintojas nurodo garantiją, skaičiuodamas nuo pagaminimo datos, tačiau 
daug produktų garantija skaičiuojama nuo pardavimo dienos.

> jei pardavėjas duoda ilgesnę garantiją nei gamintojas tai tada tas pardavėjas 
> jau bankrutaves :D
>
>
> "Bronco" <TRINTI_bronco.mail@gmail.com> wrote in message 
> news:l533uq$iuv$1@trimpas.omnitel.net...
>> On 2013-11-02 12:58, -=faustas=- wrote:
>>> Patikrinau diską pagal S/N, garantija baigėsi 2013-07-29.
>>> 
>> 
>> Neturi reikšmės. Susirask kiek garantijos davė pardavėjas pirkimo metu 
>> išoriniam diskui, o ne pačio HDD gamintojo garantiją tikrink. Jei 
>> pardavėjas davė tris metus ir tu sugebėsi jį surinkti be jokių ardymo 
>> požymių (labai abejoju, nes teko ardyti Hitachi), tada garantija 
>> teoriškai dar galios. Pvz. jei pirkai lapkričio 15d., tai garantijos dar 
>> turi 12 dienų. O jei pardavėjo garantija buvo 2 metai, tai ji baigėsi 
>> 2012 metų lapkričio 15d., o iki 2013-07-29 tu dar turėjai galimybę 
>> pasinaudoti gamintojo garantija.
>> 
>> p.s. jei diske girdisi traškėjimas, tai diskui parėjo amen. Jo tvarkyti 
>> nėra jokios prasmės, nebent duomenis iš jo atstatyti reikia. Tada 
>> pasiruošk didesnį maišelį pinigų ir kreipkis į duomenų atstatymu 
>> užsiimančias kontoras. Tik diską reiktų staigiai nustot brūžint, nes su 
>> kiekviena jo veikimo sekunde šansai atgauti duomenis mažėja.
>>