Tema: Re: ausinimas vandeniu
Autorius: CodeC
Data: 2013-12-03 22:59:22
On 2013.12.03 22:51, Dainiushas wrote:
> čia pritarsiu, kažkada bandžiau kompresuot kažkuo palakančiu CUDA, na
> greitai viskas ėjo, bet kokybė tai nx. Gal dabar kažkas ir geriau....

as kai tuo domejausi, tai skaiciau libx264 developeriu atsakymus i 
klausimus, kada pagaliau nuportinsit sita daikta ant GPU :) tai labai 
aiskiai ir paprastai atsake - niekada. sito proceso esme, kad 
isparalelinus suspaudima neimanoma pasiekti tokio gero kokybes/bitreito 
santykio kaip spaudziant nuosekliai. todel rimti profesionalus ir dideli 
hardwariniai h264 kompresoriai irgi viska daro nuosekliai, tik aisku ne 
su bendros paskirties procu, o specialiai tam sudizaininta galinga logika.

>
> 12/3/2013 10:48 PM, CodeC rašė:
>> On 2013.12.03 22:40, ABLomas wrote:
>>> On 2013.12.03 10:22, CodeC wrote:
>>>> kompresuoju su libx264 po linuxu, kuris tikrai gpu naudot nemoka.
>>>
>>> "Tikrai" dėl to, kad iš tikrai, ar dėl to, kad tu taip galvoji?
>>> Nes GPU jis moka išnaudot, deja, dar ne pagrindiniams taskams - bet dalį
>>> offloadinti _tikrai_ gali...
>>
>> oj blet. jo esme visa yra - neparalelizuotas procesas. todel
>> kokybes/bitrate santykis geriausias is VISU softwariniu encoderiu.
>> libx264 nera ir niekada nebus neportintas ant gpu. beje, tai apie ka tu
>> sneki yra kazkokiu dalbaku studentu ismislas, kuriuos ispyzdavojo
>> skersai isilgai visuose forumuose, nes dare patys nelabai suprasdami ka.
>> realiai libx264 yra labai optimalus, jo greitaveika lenkia kai kuriu
>> encoderiu greitaveika, kurie naudoja gpu :) apie kokybe isvis patyliu.
>>
>