On 2014-05-16 07:41, 70005 wrote: > O Amazonas, kaip žinia, yra vienas geriausių manipuliavimo kainomis ir > paklausa ekspertų - jie mėgsta pabranginti, pvz., tavo dažnai ir ilgai > apžiūrinėjamą prekę. Arba įsidėtą į wishlist'ą. > > O jei dar įsideda daugelis... Visa tai žinoma, bet ar verta su tuo kovoti, tai jau kitas klausimas. Jei dabar aš mane dominančią prekę imčiau apžiūrinėti iš kelių skirtingų kompiuterių su skirtingais IP, kaskart trindamas cookius, kad tik ne duok dieve Amazonas nesuprastu, jog tai aš, o mėtydamas pėdas dar apžiūrėčiau ir moteriškų suknelių kolekcijas, tai kažko abejoju, ar aš jausčiausi laimingas po tokio "shopingo" :] Visgi, pirkėjui svarbu gauti prekę norima kaina, o kas ten ką suindeksavo ir kokias išvadas padarė post factum jam yra jau neįdomu. Na, ir žmonių pirkimo būdai skiriasi. Vieni perka staigiai - prireikė, susirado, įmetė į wishlistą, po savaitės nupirko, o gal ir tą pačią dieną į jokius wishlistus nedėjęs. Prieš tokius pirkėjus kainų manipuliavimo strategija turėtų būti veiksminga. Aš, gi, pvz., niekad niekur neskubu, turiu wishlistuose prekių, kurios ten guli po porą metų ir laukia savo valandos :) Tai jei Amazonas turi gerą paklausos analizavimo ir kainų manipuliavimo varikliuką, tai turėtų pamatyti, jog šitas fruktas didelėmis kainomis vis tiek neperka, teks jam nuleisti :]