On 2014-05-17 07:00, ABLomas wrote: > Kas iš to teisingo momento, jei galima greit atšaukt tavo pirkimą, net > ir po pilno apsikeitimo babkėm (kaip tavo pradiniai postai ir rodo)... > Kitaiskiems selleriams tas kaip ir įprasta, bet su jų > kainom/kokybe/bendravimo kultūra visi kaip ir ± įpratę ir nekelia bangų. > O kai ir vietiniai "ai prastūmėm dabar apsigalvojom" pradeda varyt - tai > kas iš tokio šopo nuolaidų, kai net nežinai - gausi ar ne, > "prisimedžiojęs" nuolaidas ;-) Čia pats truputį nepagavai momento esmės. Tai buvo visiškai unikali situacija, kai už nesąmoningai mažą ir ŽINOMAI NETEISINGĄ prekės kainą pavyko praeit pirkimo procedūrą ir "nusipirkt". Aš jau apie 8-is metus perku Amazone, tai PIRMAS TOKS atvejis mano praktikoje. Porą kartų į metus pasitaikydavo pamatyti tokias Amazon sistemos klaidas, kurios dažniausiai išlenda ne iš paties Amazon, o iš jo partnerių, tai tiesiog viskas nutrūkdavo pirkimo eigoje. O šis atvejis, jei būtų atsiuntę man tuo 4-is velociraptorius, tai čia būtų buvęs stebuklų stebuklas, o ne shopingas :) Jie, gi, realiai virš 100 eur už vnt. kainuoja... Reziumuojant, klaidų visiems pasitaiko, tik ne pas visus jos po to "maloniai" sprendžiamos. Kitoje kontoroje, atradęs tokią "klaidą", aš net nerizikuočiau pirkti, o su Amazon, why not? Juk, vis tiek žinau, jog aš niekuo nenukentėsiu. Kas buvo ir šiuo atveju. Na, gavau kelis laiškus po to, kuriuos ryte perskaičiau kavą gerdamas, ot problema :) Pinigų nuo kortelės tai net nuskaitymo nebuvo. O jei ir įvyktų, irgi dzin, nuskaito, po poros dienų sugrąžina. Man čia vos ne įprastas dalykas, į metus vis po kelis daiktus gražinu. Ir niekad nebuvo jokių parkių dėl pinigų gražinimo.