2014.09.05 16:38, MRT rašė: > Kaip suprast "pilnas suderinamumas"? .. jei veikia "turiu, iki siol be oziu" = jau pilnas?.. :) > Su 2015-02-17 dienos kernelio atnaujinimu tikrai nereiks sokt su bugnais? Greičiausiai nereikės > O jeigu vis delto kazkoks gliukas pasitaikys, tai is ko fixu lauksi Lenovoso, ar Ubuntuso? Kai gauni kompą su OEM windowsais iš ko lauki fiksų? Atsakysiu. Oficialiai turėtum laukti iš MS OEM partnerių, o realiai sėdi plika šikna ant ledo ir tikiesi, kad a vos veiks, o jei ne ilgai ir nuobodžiai lauki, kad gal pataisys: 1) su eiliniu service packu, 2) o jei labiau pasiseks su eiliniu update-u. Pradedantieji ir visiški naivuoliai skambinėja ieškodami teisybės, bet ištyrinėję legalaus kliento identifikavimo procedūras, proprietary softo, vadinamojo, support-o subtilybes, išklausę patarimų, kad jau laikas upgradintis į naujesnę versiją pagaliau ateina į protą ir nuolankiai grįžta prie 1-o ir 2-o punkto :D. Panaši patirtis ir su kitu (net ir brangiu) proprietary softu. Žodis „support“ reiškia nei kiek ne daugiau nei vazelinas gerinantis $$$ slydimą iš kliento kašelioko. -- Su visa pagarba, Dunduk@s