>> Su 2015-02-17 dienos kernelio atnaujinimu tikrai nereiks sokt su bugnais? > > Greičiausiai nereikės Vadinkim savais vardais - tikrai (99,99+Pi/1023 %) galbut (tikimybe 0,001*Pi %) reikes. >> O jeigu vis delto kazkoks gliukas pasitaikys, tai is ko fixu lauksi Lenovoso, ar Ubuntuso? > > Kai gauni kompą su OEM windowsais iš ko lauki fiksų? Atsakysiu. > Oficialiai turėtum laukti iš MS OEM partnerių, o realiai sėdi plika > šikna ant ledo ir tikiesi, kad a vos veiks, o jei ne ilgai ir nuobodžiai > lauki, kad gal pataisys: > 1) su eiliniu service packu, > 2) o jei labiau pasiseks su eiliniu update-u. Realiai is abieju kartais, kazko pakepa.. jie taiso ten kazkokias skyles ir bug'us kuriu pats nei matei, nei jie tau trugde.. O kai randi savo bug'a - googlas sako ne tu vienas toks, sprendimo nerasta.. ir prisijungi i "plika sikna ant ledo sedinciu ir ilgai nuobodziai kazko laukianciu" klubo. Beje, tas "pilnai suderinamas" ... buvo tokie lipdukai "Vista Capable", "Win8Ready" << tai cia "Ubuntu posible" reik? Mano praktikoj "Vista Capable" = galbūt pašokinėsi su būgnais ant Palanges7. > Pradedantieji ir visiški naivuoliai skambinėja ieškodami teisybės, bet > ištyrinėję legalaus kliento identifikavimo procedūras, proprietary > softo, vadinamojo, support-o subtilybes, išklausę patarimų, kad jau > laikas upgradintis į naujesnę versiją pagaliau ateina į protą ir > nuolankiai grįžta prie 1-o ir 2-o punkto :D. > > Panaši patirtis ir su kitu (net ir brangiu) proprietary softu. Žodis > „support“ reiškia nei kiek ne daugiau nei vazelinas gerinantis $$$ > slydimą iš kliento kašelioko. Zinau.. sako mokek $$$ Lt/men gausi support'a ... Kai jo prireikia, tai pasako, kad uz $$$00 Lt+PVM galbut ir padarysim :))