Tema: Re: REQ: nesiojamo kompo
Autorius: MRT
Data: 2014-09-05 17:49:24
>> Su 2015-02-17 dienos kernelio atnaujinimu tikrai nereiks sokt su bugnais?
> 
> Greičiausiai nereikės

Vadinkim savais vardais - tikrai (99,99+Pi/1023 %) galbut (tikimybe 0,001*Pi %) reikes.
 
>> O jeigu vis delto kazkoks gliukas pasitaikys, tai is ko fixu lauksi Lenovoso, ar Ubuntuso?
> 
> Kai gauni kompą su OEM windowsais iš ko lauki fiksų? Atsakysiu. 
> Oficialiai turėtum laukti iš MS OEM partnerių, o realiai sėdi plika 
> šikna ant ledo ir tikiesi, kad a vos veiks, o jei ne ilgai ir nuobodžiai 
> lauki, kad gal pataisys:
> 1) su eiliniu service packu,
> 2) o jei labiau pasiseks su eiliniu update-u.

Realiai is abieju kartais, kazko pakepa.. jie taiso ten kazkokias 
skyles ir bug'us kuriu pats nei matei, nei jie tau trugde..
O kai randi savo bug'a - googlas sako ne tu vienas toks, sprendimo nerasta.. 
ir prisijungi i "plika sikna ant ledo sedinciu ir ilgai nuobodziai kazko laukianciu" klubo.

Beje, tas "pilnai suderinamas" ... buvo tokie lipdukai 
"Vista Capable", "Win8Ready" << tai cia "Ubuntu posible" reik?
Mano praktikoj "Vista Capable" = galbūt pašokinėsi su būgnais ant Palanges7.
 
> Pradedantieji ir visiški naivuoliai skambinėja ieškodami teisybės, bet 
> ištyrinėję legalaus kliento identifikavimo procedūras, proprietary 
> softo, vadinamojo, support-o subtilybes, išklausę patarimų, kad jau 
> laikas upgradintis į naujesnę versiją pagaliau ateina į protą ir 
> nuolankiai grįžta prie 1-o ir 2-o punkto :D.
> 
> Panaši patirtis ir su kitu (net ir brangiu) proprietary softu. Žodis 
> „support“ reiškia nei kiek ne daugiau nei vazelinas gerinantis $$$ 
> slydimą iš kliento kašelioko.

Zinau.. sako mokek $$$ Lt/men gausi support'a ... 
Kai jo prireikia, tai pasako, kad uz $$$00 Lt+PVM galbut ir padarysim :))