On 12/22/2015 08:12 PM, nekas wrote: > Nematantiems skirtumo ir sėdintiems su 60Hz: > Paimkit bet kokį langą Windowsuose, padarykit, kad būtų ne per visą > ekraną, paimkit su pele ir pajudinkit/pasukit tą langą ratu, greičiau ar > lėčiau. > Matot kaip tekstas/vaizdas tame lange judėjimo metu pasidaro kažkoks > neaiškus, susikvadratavęs, lyg sulūžęs ir sudėtas iš daug judančių dalių? > Su 120/144Hz viskas atrodo žymiai gražiau, tolydžiau ir judantis > tekstas/vaizdas yra toks pat ryškus/vientisas kaip ir nejudantis. Toks > ir skirtumas. > > Žinoma tai aktualu labiausiai žaidimuose, nes juose labiausiai ir > pasireiškia "screen tearing" kai piešiamas vaizdas būna kelis kartus > "sulūžęs" ekrane t.y. viršutinė ekrano pusė piešia vieną kadrą, o > apatinė kitą. Tikrai visi tai matote bet kokiam fps, jeigu staigiai > pajudinat pelę ir sukatės ratu - vaizdas savotiškai "susilaiptuoja". To > galima išvengti įjungiant "v-sync", bet tada tavo fps bus pririšti prie > ekrano Hz, taigi su 60Hz turėsi tik 60fps. O jeigu video netemps net > 60fps, tada ekranas lauks antro pilno kadro, t.y. realiai turėsi tik > 30fps. O jeigu nepajėgs video net 30fps padaryt - tada gausi tik 15fps > ir t.t. Maishai dvi savokas. FPS ir ekrano dazhni. Tai visishkai nesusije dalykai. Jei jau tavo videshke sugeba perpaishyti tik puse lango per sekunde, kai tuo tarpu kita puse dar lieka "senoje vietoje", tai net ir 1000Hz monikas tau vaizda taip ir parodys. Puse lango ten o kita puse ten. N. M. Kitaip sakant 400 FPS ishduodantis kveikas ant 60Hz moniko atrodys puikiai. O laginantis geimas su 30 FPS ant 120Hz moniko atrodys tragishkai.