Programa senoka, kurejas bankrutavo 2006 metais, tada apie šiandieninius procesorius niekas nenumanė. GPU renderinimas programoje nepalaikomas, taigi viskas remiasi tik į dalį RAM - CPU. Analogų šiuolaikinių programai, bent jau mano žiniomis nėra - autorius Ken Musgrave buvo ir yra vienas iš matematikos geniju, bet apleido programos kūrimą. Jei žiuret i procų niuansus - 5820K turi dviem branduoliais daugiau (6 core, su Hyperthreading - 12), kešo irgi daugiau - 15M prieš 8M. Bet teko skaityti kad branduolio našumai pas abu procus panašūs, ir va čia yra kabliukas. Kainų skirtumas gana didelis. "fenix@w" wrote in message news:niosu8$e5f$1@trimpas.omnitel.net... 2016.06.02 11:49, anon@work rašė: > Turiu programą Mojoworld 3.1, kuri ant procesoriaus renderina > skaitmeninius peizažus. Dabar turimas procesorius I5-2500K, nors ir > paspartintas iki 4,5 Ghz, jau nebetenkina - normaliam vaizdui > sugeneruoti 4 branduoliais reikia apie 8-12 val. Renderinimui tiktų > I7-5820K (LGA 2011) arba I7-6700K (LGA 1151). Tai dabar negaliu > pasirinkti, kaip tas asilas tarp dviejų šieno kupetų. Abu procai palaiko > DDR4, bet 6700K mačiau tik iki 2133 dažnio, 5820 ant kai kuriu motinų - > iki 3333. Benčai daugumas inete žaidiminiai, apie skaičiavimo pajegumus > sunkiau spręst - gal kas turi patirties ir gali patart katras geriau? > > renderinimo bibliotekos manualai nieko neraso? gali but, kad yra koks nors featuras pas 6xxx ko neturi 5xxx arba netgi i koki xeon E3 v5 ziuret gal yra ir koks gpu rendering?