o ta programa multicore'a normaliai palaiko? dabar renderinant visi branduoliai iki 100 apkrauti? ar po 50 ir dar maziau buna? gal ji tiesiog ir taip potencialo to turimo 2500 neiznaudoja, tada is naujo jokio tolko nebus "anon@work" wrote in message news:nioubq$eu8$1@trimpas.omnitel.net... Programa senoka, kurejas bankrutavo 2006 metais, tada apie šiandieninius procesorius niekas nenumanė. GPU renderinimas programoje nepalaikomas, taigi viskas remiasi tik į dalį RAM - CPU. Analogų šiuolaikinių programai, bent jau mano žiniomis nėra - autorius Ken Musgrave buvo ir yra vienas iš matematikos geniju, bet apleido programos kūrimą. Jei žiuret i procų niuansus - 5820K turi dviem branduoliais daugiau (6 core, su Hyperthreading - 12), kešo irgi daugiau - 15M prieš 8M. Bet teko skaityti kad branduolio našumai pas abu procus panašūs, ir va čia yra kabliukas. Kainų skirtumas gana didelis. "fenix@w" wrote in message news:niosu8$e5f$1@trimpas.omnitel.net... 2016.06.02 11:49, anon@work rašė: > Turiu programą Mojoworld 3.1, kuri ant procesoriaus renderina > skaitmeninius peizažus. Dabar turimas procesorius I5-2500K, nors ir > paspartintas iki 4,5 Ghz, jau nebetenkina - normaliam vaizdui > sugeneruoti 4 branduoliais reikia apie 8-12 val. Renderinimui tiktų > I7-5820K (LGA 2011) arba I7-6700K (LGA 1151). Tai dabar negaliu > pasirinkti, kaip tas asilas tarp dviejų šieno kupetų. Abu procai palaiko > DDR4, bet 6700K mačiau tik iki 2133 dažnio, 5820 ant kai kuriu motinų - > iki 3333. Benčai daugumas inete žaidiminiai, apie skaičiavimo pajegumus > sunkiau spręst - gal kas turi patirties ir gali patart katras geriau? > > renderinimo bibliotekos manualai nieko neraso? gali but, kad yra koks nors featuras pas 6xxx ko neturi 5xxx arba netgi i koki xeon E3 v5 ziuret gal yra ir koks gpu rendering?