Tema: Re: Teo iranga
Autorius: Juozas K.
Data: 2017-01-21 14:02:34
ir tai neturi jokiu pliusu, nes net greitis nepadideja, tik minusai.
negalima lankstyti, milijona kartu lengviau pazeisti nei varini kabeli.
optika labiau skirta visiskai nejudinamiems taskams, tokiems kaip servas
serverinej, ar konverteris kazkur ramiai padetas. nes net stacionarus kompas
nera jau toks stacionarus, ir optika besivoliojanti po stalu yra lengviau
numinkoma/sutrupinama kad ir kojomis, ar dar kaip uzkliudant, neadekvatu.
galu gale uzsinorejus kazka patikrinti ant linijos pajungiant kita devaisa
reikes ieskotis konverterio, nes tam devaise nebus jokios optikos.

cia kaip i buta isivesti ne 220V, o kilovoltine linija kurios vien
izoliacija storio kaip birka, dar pries visus lauke stovincius
transformatorius, ok, tik leiskit paklausti, o to reikia kam exactly?...

"Vytook's" <TRINTI_vytautas59@inbox.lt> wrote in message
pac tu trolis, visai be fantazijos.
tipo neexiztuoja routerių su integruotu konverteriu (fiber gateway)?
aš nesigilinau į tą technikolorą, todėl ir pagalvojau, kad jau seniai
pribrendo reikalas šalia WAN įėjimo dėti optinį.
Pvz. pas mane darbe optika tiesiai į konpą ateina į optinę tinklo kortą be
jokių konverterių.
Aišku optinių antgalių pats gal ir nepasidarysi, bet sukišti fiberį į baltą
dėžutę visiems laikams yra kvailas sprendimas