Tema: Re: Teo iranga
Autorius: Juozas K.
Data: 2017-01-23 14:16:05
visu pirma dar siek tiek aiskumo, as nesakau kad greitis bus blogesnis.
tiesiog norisi i sviesa atvesti galvojancius, kad ikisus sviesolaidi tiesiai
i kompa bus KAZKAS geriau, nes skaitant internetus akivaizdu jog tuo vos ne
didziuojamasi. tai kvaila, todel norisi sita nesamone issklaidyti. net
nezinau is kur tas mitas kilo, bet itariu, kad kai kurie galvoja, kad
optika<>UTP konverteris yra irenginys kaip koks routeris, kuris ten viduj
kazka buria, procesina/routina TCP/IP paketus ir del to kartais gali
uzlagint, ir del to kisdamas optika tiesiai i kompa kazka ten laimi.
nichriena, toks devaisas, skirtingai nuo kokio nors routerio yra visiskai
bukas aparatas, ir nereikia jo bijot, tik tiek

del ko nesigincyju tai marketingo, nes jis cia tikrai super pasiteisines.
nes nu sviesolaidis i buta, o ne iki skydines ar namo, yra tokio lygio
nesamone, kad ... :) visu pirma laidu kanalai, laiptiniu sachtose teo ju
neklojo niekur jokiu, tiesiog pratampe belekaip is namo rusio pro baisias
trasas kuriose pilna trupanciu krentanciu cemento gabalu ir kito sudo. o
kanaliukai einantys is laiptines iki buto sovietdaugiabuciuose ar kituose
tam yra visiskai nepritaikyti, nes laidai NEINA vien tik vientisu
apsauganciu vamzdziu kaip priklauso, vietomis vamzdis baigiasi, laidas
islenda i isore, ir pries neriant i kita vamzdi grubiai astriu kampu daro
posuki, ju buna net ne vienas. na ir daug kitu "kolchoziniu" dalyku. toki
vedziojima apskritai pavadinciau visisku inzineriniu liapsusu. na bet
kadangi cia ne kokios nors gaisrines apsaugos sistema, kur uz tokias
nesamones reiketu atsakyti, o "tik internetas", tai px, sviesolaidis i buta
iki lovos, belekaip, valiooo! :)

ir zinau kad teo periodiskai tikrina irangos raportuojamus slopinimo lygius,
zodziu kai sviesolaidis suskyla ar patrupa, ateina meistras patikrinti ir
sutvarko. tad rezultate sviesolaidis gali buti ne tai kad geriau, bet dar ir
blogiau, ziurint kiek patrupinsi. na bet as cia apie verslo klientus, del
paprastu nezinau, gal nesuka kiausu, LINK LED'as sviecia ir ok, tegul zmogus
dziaugiasi savo sviesolaidziu... :)