On 2017.04.12 16:21, fenix@w wrote: > 2017.04.12 14:18, bat0nas rašė: >> Laptopas. >> >> OS: Windows 10 Pro Creators Update clean install >> >> Įdiegtas HP 3D DriveGuard Software >> Tiek v5 (iš laptopo tvarkyklių puslapio), tiek v6 (iš desperacijos) >> >> Klaida: Error Code 48. >> Pagal to https://support.hp.com/us-en/document/c03540049: >> >> >> Code 48 >> The software for this device has been blocked from starting because it >> is known to have problems with Windows. >> Contact the hardware vendor for a new driver. >> Update the driver or replace the device with compatible hardware. >> >> Mano atveju: http://imgur.com/TQKE9IG >> >> >> Kaip padaryti, kad Windows nesikeiktų? >> O gal SSD kaltas? Nors tas sensorius gi ne diske, o turbūt kažkur >> pačiame laptope. Ar vis tik pats diskas turi kritimo sensorių? >> >> > > > paskutinius 10m naudojau tik HP elitebook/pro laptopus, visur tampiau, > numesti milijona kartu, turi jie ta 3d guarda, tai su draiveriais nebuvo > jokiu problemu. bet ar jie kazka apsaugo tai abejoju, nes hardas vienas > nuleke po numetimo. garsa isleidzia sutrenkus lyg. > Mano atveju net neaktualus tas sensorius. SSD vis tik. Tiesiog noriu, kad Device Manager'yje šauktukų nebūtų. PS: Pastaruosius keletą metų irgi naudoju EliteBook'us (jau trečią šiuo metu). Puikūs kompai :D