Kas link proceso patikimo, tai nebent, kitų priežasčių niekaip neįžiūriu. O kas link supporto tikslų, tai čia į šalį ir nelabai į temą, bet yra baisiai liūdna, kad tikslą procese šiais laikais mato dauguma, ypač stambesnių, kontorų - sutikčiau tokios minties autorių (ne kartotojus, eilinių durnių per daug ant svieto :-)), pasmaugčiau nx plikom rankom... -- Caponi http://caponi.skelbimai.lt/ On 2018-11-05 17:49, Lawrence Jamieson wrote: > 2018-11-05 16:39, Caponi rašė: >> Tai visgi, kuo Kinija geriau, jei ten nėra anei jokio, net teorinio pliuso? > > vienas mano bendradarbis yra pasakęs tokią frazę: > Supporte svarbiausia yra procesas, o ne rezultatas. > > Tai vat ir čia man atrodo, kad panašus atvejis. Jam ne USB flash'o > reikia, jam tiesiog pats pirkimo iš ali procesas patinka :) >