duok žinot kai sutiksi, pridėsiu ranką irgi On 11/5/2018 6:07 PM, Caponi wrote: > Kas link proceso patikimo, tai nebent, kitų priežasčių niekaip neįžiūriu. > > O kas link supporto tikslų, tai čia į šalį ir nelabai į temą, bet yra > baisiai liūdna, kad tikslą procese šiais laikais mato dauguma, ypač > stambesnių, kontorų - sutikčiau tokios minties autorių (ne kartotojus, > eilinių durnių per daug ant svieto :-)), pasmaugčiau nx plikom rankom... > > > -- > Caponi > http://caponi.skelbimai.lt/ > > On 2018-11-05 17:49, Lawrence Jamieson wrote: >> 2018-11-05 16:39, Caponi rašė: >>> Tai visgi, kuo Kinija geriau, jei ten nėra anei jokio, net teorinio >>> pliuso? >> >> vienas mano bendradarbis yra pasakęs tokią frazę: >> Supporte svarbiausia yra procesas, o ne rezultatas. >> >> Tai vat ir čia man atrodo, kad panašus atvejis. Jam ne USB flash'o >> reikia, jam tiesiog pats pirkimo iš ali procesas patinka :) >>