Tema: Re: apie GPU panaudojimą renderinimui
Autorius: DZind
Data: 2018-11-06 12:22:48
aš apie 3ds max nieko nenusimanau, brolis kažkiek, bet jis dizaineris, 
jam sunkiau su visokiais programų aprašymais (ir su anglų kalba taip 
pat, deja)...

2018-11-06 09:20, MRT rašė:
>> čia rašo, kad turi veikti
>> https://www.reddit.com/r/3dsmax/comments/52nw9p/cpu_vs_gpu_rendering_performance/ 
>>
>
>

šitą skaičiau jau, bet Iary yra native 2017 metų versijai, o 2018 jau 
ne. Kitus reikia pirkti ir bandyti. kažin ar broliui užteks žinių, kaip 
juos pasileisti...
> o jei akyse nemates jokio 3Ds Max produkto, ar labai ne i tema:
> https://knowledge.autodesk.com/support/3ds-max/troubleshooting/caas/sfdcarticles/sfdcarticles/GPU-configuration-and-render-engines-for-3ds-Max.html 
>

iš šio puslapio suprantu, kad kalba eina apie V-Ray RT*ir "For NVIDIA 
GPUs, always use the CUDA engine." Reiks broliui parodyti, gal pasibandys.
Bet aš pats tai nesusigaudau, kaip ten ką parsisiųsti ar nusipirkti...*
> https://docs.chaosgroup.com/display/VRAY3MAX/Set+Up+V-Ray+RT+GPU
>
> For example, if using Iray which is native to 3ds Max 2017, you can 
> allocate GPU usage
> and resources via the Hardware Resources rollout menu in the Render 
> Setup dialog.
> More information on GPU Rendering with Iray can be found here.
>
> Other 3rd-party render engines like Redshift or V-Ray RT have 
> documentation on their
> websites for GPU settings, or if any specific configuration is necessary.
> (e.g. Redshift: Additional Configuration and V-Ray: Set Up V-Ray RT 
> GPU & Guide to GPU Rendering).
>
> Tarkim Iray nepripazista GTX1060 ir fyga tau.. o kaip tie 3rd-party 
> render engines?