o tai prie ko čia trace ir nslookup, jei gauni 404? nes nu man tai pasiūlė perkraut kompiuterį ir dar ten kažkokias varneles IE paklikint. Eina jie nx :D 2018.11.22 12:05, Lapinas rašė: > Dėkui, > o gali pračekinti šitą: > 4. In a command window type nslookup vl.download.microsoft.com > 5. In a command window type tracert fullproduct.download.microsoft.com > > > "MRT" <martynas@fastlink.lt> wrote in message > news:pt5sj1$lpo$1@trimpas.omnitel.net... >>> Kaip jau kažkada skundžiausi, atsisiunčiant produktus gaunu klaidą 404. >>> Gal kas turite akauntą pas MS VLSC ir interneto provaideris ne TELIA? >>> Gal galite pabandyti ar veikia Jums atsisiuntimas? >> >> Litnet'as - neveikia (404) >> >> GET h t t p s://msproduct.download.microsoft.com/favicon.ico 403 >> GET h t t p s://msproduct.download.microsoft.com/db/SW_DVD5.. 404 >> >> Bet: >> >> C:\>tracert msproduct.download.microsoft.com >> >> Tracing route to cs1005.wpc.omegacdn.net [152.199.20.110] >> over a maximum of 30 hops: >> >> 1 <1 ms <1 ms <1 ms ____ >> 2 292 ms 42 ms 3 ms ____ >> 3 * * * Request timed out. >> 4 16 ms 14 ms 13 ms 212-59-14-226.static.zebra.lt >> [212.59.14.226] >> 5 24 ms 25 ms 17 ms 212-59-1-86.static.zebra.lt [212.59.1.86] >> 6 6 ms 6 ms 6 ms 152.199.20.110 >>