Pilnai sutikciau jeigu ne ... cia USA, kiek kitokios taisykles. Jei tai butu kokia korejieciu indusu ar kitajozu kompus surinkinejanti firmele, manau jie nuo saves duotu kazkokias garantijas, remonta ir konsultacijas tada TAIP. Kas kita su tinklu centrais stumdancias tik detales ir realiai neteikiancios jokio serviso (yra pas juos kazkokia tarnyba prasanti 90$ uz valanda vien tam kad rastu gedima o ne tam kad ji pasalintu). Pagal galiojancius valstiju istatymus visi pardavejai privalo 30 dienu po isigijimo priimti preke atgal (priezastis nesvarbi) + gali dadeti 15% uz prekines isvaizdos praradima. Ir viskas, mano atveju tai jau 30+15d. Kazkada turejau atveji kai tie patys pardavejai pareiske kad prekes nepriims ir pasiule siusti tiesiai gamintojui, uztruko 30d + pasto islaidos ir galu gale gavau produkta atgal su prierasu testuota viskas OK. Taip kad kose situo atveju teks srebti paciam, tik va klausimas buvo nuo ko pradeti nes moketi jiem 90/h absurdo virsune. Ideju turiu bandysiu siandie po darbo pasikrapstyti. Dekui netingejusiems atsakyti.