Tema: Re: Reikia pagalbos. Luzta kompas.
Autorius: neris
Data: 2008-04-17 20:15:00
Pilnai sutikciau jeigu ne ... cia USA, kiek kitokios taisykles. Jei tai butu 
kokia korejieciu indusu ar kitajozu kompus surinkinejanti firmele, manau jie 
nuo saves duotu kazkokias garantijas, remonta ir konsultacijas tada TAIP. 
Kas kita su tinklu centrais stumdancias tik detales ir realiai neteikiancios 
jokio serviso (yra pas juos kazkokia tarnyba prasanti 90$ uz valanda vien 
tam kad rastu gedima o ne tam kad ji pasalintu). Pagal galiojancius valstiju 
istatymus visi pardavejai privalo 30 dienu po isigijimo priimti preke atgal 
(priezastis nesvarbi) + gali dadeti 15% uz prekines isvaizdos praradima. Ir 
viskas, mano atveju tai jau 30+15d. Kazkada turejau atveji kai tie patys 
pardavejai pareiske kad prekes nepriims ir pasiule siusti tiesiai 
gamintojui, uztruko 30d + pasto islaidos ir galu gale gavau produkta atgal 
su prierasu testuota viskas OK. Taip kad kose situo atveju teks srebti 
paciam, tik va klausimas buvo nuo ko pradeti nes moketi jiem 90/h absurdo 
virsune.
Ideju turiu bandysiu siandie po darbo pasikrapstyti. Dekui netingejusiems 
atsakyti.