Tema: Re: Reikia pagalbos. Luzta kompas.
Autorius: Alvidon
Data: 2008-04-17 20:45:39
Na va, o dar sako kad Lietuvoj blogai... :)
O šiaip tai negi neturi iš ko pasiskolint maitblokį ir t.t. pasibandymui ?

"neris" <mano@pastas.lt> wrote in message news:fu80ij$rm6$1@trimpas.omnitel.net...
> Pilnai sutikciau jeigu ne ... cia USA, kiek kitokios taisykles. Jei tai butu 
> kokia korejieciu indusu ar kitajozu kompus surinkinejanti firmele, manau jie 
> nuo saves duotu kazkokias garantijas, remonta ir konsultacijas tada TAIP. 
> Kas kita su tinklu centrais stumdancias tik detales ir realiai neteikiancios 
> jokio serviso (yra pas juos kazkokia tarnyba prasanti 90$ uz valanda vien 
> tam kad rastu gedima o ne tam kad ji pasalintu). Pagal galiojancius valstiju 
> istatymus visi pardavejai privalo 30 dienu po isigijimo priimti preke atgal 
> (priezastis nesvarbi) + gali dadeti 15% uz prekines isvaizdos praradima. Ir 
> viskas, mano atveju tai jau 30+15d. Kazkada turejau atveji kai tie patys 
> pardavejai pareiske kad prekes nepriims ir pasiule siusti tiesiai 
> gamintojui, uztruko 30d + pasto islaidos ir galu gale gavau produkta atgal 
> su prierasu testuota viskas OK. Taip kad kose situo atveju teks srebti 
> paciam, tik va klausimas buvo nuo ko pradeti nes moketi jiem 90/h absurdo 
> virsune.
> Ideju turiu bandysiu siandie po darbo pasikrapstyti. Dekui netingejusiems 
> atsakyti. 
> 
>