Na va, o dar sako kad Lietuvoj blogai... :) O šiaip tai negi neturi iš ko pasiskolint maitblokį ir t.t. pasibandymui ? "neris" <mano@pastas.lt> wrote in message news:fu80ij$rm6$1@trimpas.omnitel.net... > Pilnai sutikciau jeigu ne ... cia USA, kiek kitokios taisykles. Jei tai butu > kokia korejieciu indusu ar kitajozu kompus surinkinejanti firmele, manau jie > nuo saves duotu kazkokias garantijas, remonta ir konsultacijas tada TAIP. > Kas kita su tinklu centrais stumdancias tik detales ir realiai neteikiancios > jokio serviso (yra pas juos kazkokia tarnyba prasanti 90$ uz valanda vien > tam kad rastu gedima o ne tam kad ji pasalintu). Pagal galiojancius valstiju > istatymus visi pardavejai privalo 30 dienu po isigijimo priimti preke atgal > (priezastis nesvarbi) + gali dadeti 15% uz prekines isvaizdos praradima. Ir > viskas, mano atveju tai jau 30+15d. Kazkada turejau atveji kai tie patys > pardavejai pareiske kad prekes nepriims ir pasiule siusti tiesiai > gamintojui, uztruko 30d + pasto islaidos ir galu gale gavau produkta atgal > su prierasu testuota viskas OK. Taip kad kose situo atveju teks srebti > paciam, tik va klausimas buvo nuo ko pradeti nes moketi jiem 90/h absurdo > virsune. > Ideju turiu bandysiu siandie po darbo pasikrapstyti. Dekui netingejusiems > atsakyti. > >