ko BMS nori- kaip ir pch. pirkejas turi teise rinktis ko nori (taisyti, keisti, imti kita toki pat, grazinti preke/atsiimti pinigus), o pardavejas privalo tai daryti ('yra niuansu su brangiom sudetingom prekem-gali reikalauti remontuoti, taciau jei jau pripazysta kad sugedo ir siulo kita tokia pati- tada jau renkasi tik pirkejas). "Tyro" <tyro@xxx.lt> wrote in message news:h46fv5$jg2$1@trimpas.omnitel.net... > as kai grazinau netaisoma daikta i BMS, ir ji norejo pakeisti nauju, tuomet > sutiko pakeisti i brangesni su mano priemoka. > > -- > Tyro > > Peugeot 605 '95m > RC el. Truck > FunFly > > "a" <a@.a> wrote in message news:mn.b25c7d977c8f2337.91352@0a... > > on 2009.07.22, bill.tallman supposed : > >> Sveiki, > >> > >> Vistiek lūžinėja mano D-Link DIR-300 routeris. > >> Kartais po valandos jau naujų connect'ų neatidaro. > >> Nepadėjo ir softo atnaujinimas. > >> > >> Ar galima grąžinti į BMS'ą ir pareikalauti grazinti pinigus ? > >> Planuoju pirkti rimtesni modelį. > > > > a tu jo kartais i koki stalciu ar siaip uzdara erdve neturi imetes? > > bo jiem siluma neitin patinka... > > > > >