zodziu nuveziau ir pridaviau. parasiau prasyma kad noriu atgauti $. vienas is priemeju ten mane "ispejo kad jie vistiek ji taisys". ir kad negrazina $ nes "tik pirma karta sugedo". paklausus kokiam istatyme taip parasyta, pasake kad "mes buvom pas ministra ir ta tema kalbejom". zodziu ziuresim kuo cia baigsis. "pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> wrote in message news:h46ha8$lns$1@trimpas.omnitel.net... > ko BMS nori- kaip ir pch. > pirkejas turi teise rinktis ko nori (taisyti, keisti, imti kita toki pat, > grazinti preke/atsiimti pinigus), o pardavejas privalo tai daryti ('yra > niuansu su brangiom sudetingom prekem-gali reikalauti remontuoti, taciau > jei jau pripazysta kad sugedo ir siulo kita tokia pati- tada jau renkasi > tik pirkejas). > > "Tyro" <tyro@xxx.lt> wrote in message > news:h46fv5$jg2$1@trimpas.omnitel.net... >> as kai grazinau netaisoma daikta i BMS, ir ji norejo pakeisti nauju, >> tuomet >> sutiko pakeisti i brangesni su mano priemoka. >> >> -- >> Tyro >> >> Peugeot 605 '95m >> RC el. Truck >> FunFly >> >> "a" <a@.a> wrote in message news:mn.b25c7d977c8f2337.91352@0a... >> > on 2009.07.22, bill.tallman supposed : >> >> Sveiki, >> >> >> >> Vistiek lūžinėja mano D-Link DIR-300 routeris. >> >> Kartais po valandos jau naujų connect'ų neatidaro. >> >> Nepadėjo ir softo atnaujinimas. >> >> >> >> Ar galima grąžinti į BMS'ą ir pareikalauti grazinti pinigus ? >> >> Planuoju pirkti rimtesni modelį. >> > >> > a tu jo kartais i koki stalciu ar siaip uzdara erdve neturi imetes? >> > bo jiem siluma neitin patinka... >> > >> > >>