Tema: Re: pasiekti localhost per isorini IP
Autorius: NicMC
Data: 2010-04-14 12:56:15
On 2010.04.14 11:21, locked wrote:
> ijunk galva irgi. paskaityk kas yra localhost. tada paleisk servisa ant
> localhost ir pamegink is tinklo prie jo prisijungti, nustebsi

Tai gal tamsta paaiškinsit, kaip "paleisti servisą ant localhost"?
Apie kokį konkrečiai servisą kalbate ir kaip konkrečiai jis leidžiasi
"ant kažko, bet ne ant kažko"? Priminsiu dar kartą pradinį klausimą -
pasiekimas www serverio. Tu ką man nori pasakyti, kad kažkoks apačis
defaultu eina su Listen 127.0.0.1:80? O jei jau žmogus būtų tiek
paranojikas, kad taip nustatytų, tai kažin, klausinėtų jis kaip padaryt
atvirkščiai? Tai ir sakau - įjunk galvą ir kalbėk į temą, o ne šiaip
bele pasakyt.

Tavo mistinis localhost yra tiesiog dar vienas kompo interfeisas su IP
127.0.0.1, kurio vardas "localhost" yra įrašytas hosts failiuke
(/etc/hosts, %windir%/system32/drivers/etc/hosts...). Jei tavo servisas
sukonfigintas, kad nekreiptų dėmesio į paketus iš kitų interfeisų, arba
tikrintų destination IP ir t.t. ir pan., tai be abejo neprisijungs
niekas iš toliau, bet kuo tai susiję su kažkokiu vienu specifiniu ip ar
interfeisu? Kas trukdo belekuriam servisui belekaip tikrintis gaunamus
duomenis?