Tema: Re: pasiekti localhost per isorini IP
Autorius: locked
Data: 2010-04-14 14:03:56

"NicMC" <easy@freemail.lt> wrote in message
news:hq43fv$q0q$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai gal tamsta paaiškinsit, kaip "paleisti servisą ant localhost"?
> Apie kokį konkrečiai servisą kalbate ir kaip konkrečiai jis leidžiasi "ant
> kažko, bet ne ant kažko"? Priminsiu dar kartą pradinį klausimą -
> pasiekimas www serverio. Tu ką man nori pasakyti, kad kažkoks apačis
> defaultu eina su Listen 127.0.0.1:80?

as tik prisipisineju kad zmogus naudoja localhost termina turedamas omeny
visai kas kita :)

> Tavo mistinis localhost yra tiesiog dar vienas kompo interfeisas su IP

man tai jis ne mistinis :) ir jei niekas nekeista tai defaultinis dalykas,
kaip ka pakeisti zinau

> Kas trukdo belekuriam servisui belekaip tikrintis gaunamus duomenis?

kad kazka tikrintis ant kazkokio interfeiso tai juk visu pirma turi
listenint ant IP/interfeiso kuris yra tinkle, pats ta supranti