Sveiki, Gaunu tokius pranešimus, kuris apačioje. Tačiau zebros pašto neturiu, o naudojuosi senu .....@takas.lt už kurį jau virš 10 metų nereikėjo nieko mokėti. Tai kiek suprantu jie ruošiasi mano ......@takas.lt uždaryti??? Ar jie vis tik kažką sumaišė??? O gal aš kažkada bandžiau registruotis zebroje? (nepamenu kad taip būtu). Gerb. vartotojau, norime priminti, jog negavome apmokėjimo už jūsų elektroninio pašto dėžutę „ZEBRA paštas“. Jei pageidaujate ir toliau naudotis šia paslauga, prašome kuo greičiau sumokėti už paslaugą. Negavus Jūsų apmokėjimo iki 2011-08-29, pagal „ZEBRA pašto“ paslaugos teikimo taisyklių 7.5 punktą Jūsų pašto dėžutė bus panaikinta. Apmokėti už naudojimąsi pašto dėžute galite keliais būdais. TEO klientai:. prisijunkite prie https://www.manoteo.lt sistemos ir prijunkite savo pašto dėžutę. Kaip tai padaryti, rasite čia: http://www.teo.lt/it/sites/default/files/gallery/manoteo.pdf Ne TEO klientai (Jeigu Jūs neturite TEO paslaugų ir negalite prisijungti prie https://www.manoteo.lt sistemos): prisijunkite prie http://mano.zebra.lt sistemos ir pratęskite apmokėjimą. Kaip tai padaryti, rasite čia: http://www.teo.lt/it/sites/default/files/gallery/zebra.pdf Iškilus klausimų, galite skambinti tel.: 1518 (Konsultacijų minutės kaina TEO AB, LT fiksuotojo ryšio tinkle – 2 Lt su PVM. Konsultacijų minutės kaina UAB „Omnitel“, UAB „Bitė Lietuva“ ir UAB „TELE2“ mobiliojo ryšio tinkluose – 3 Lt su PVM. Dėkojame ZEBRA pašto administracija