Tema: Re: Zebros paštas ???
Autorius: aviliux
Data: 2011-08-09 20:42:38
nemoki nes naudojiesi zeberio internetu. Ten atitinkamai pagal plana kazkiek
deziu duoda free.
Pas mane irgi ju buvo gal 10, paskui kai keitesi planai tai vis mazejo
mazejo ir dbr oficialiai for free turiu tik dvi.
a kiti akauntai liko, kabo mano teo. Gal ir logiska kad netrina jie. Cia tam
atvejui jei as staiga sumastysiu uzmoket ir naudotis tom senosiom dezem.