Tema: Re: Ką kainuotų VPN'as
Autorius: KEdas
Data: 2011-08-25 15:12:25
2011.08.25 14:10, RolF2 rašė:
> ir siulai norvegams zaist su openvpn pasistacius koki wrt54gl ? :)

Žaisti?
Jei jie nori pasitaškyti pinigais, o ne sprendimą turėti, tai tą wrt54gl
galima ir į juodą paauksuotą dėžutę įdėti. Bet norvegai, kiek žinau, yra
mažesni pižonai nei kai kurie tautiečiai, tad dėl to problemų kilti
neturėtų :P
Man dažniausiai norisi gero rezultato už priimtiną kainą, o ne to paties
rezultato už „kuo brangiau“.

P.S. O tu nepastebėjai, kad užduodi vis naujus su tema nesusijusius
klausimus? Tai vadinama argumentacijos klaida (fallacy).