Tema: Re: Buffalo WZR-HP-G300NH2 nestabilumas => Mikrotik vs Apple Air Port Extreme
Autorius: Casper
Data: 2011-11-15 15:54:45
Jei jau taip, tai panasu kad dalis tavo Bufalo rebootinasi.
90% kalte softe (bug'as arba neteisingos instrukcijos CPU)

del WiFi greicio... mokytis, mokytis ir dar karta mokytis:
http://en.wikipedia.org/wiki/IEEE_802.11n-2009 (data rates)
Jei ant irenginio parasyta 802.11n 300Mbps, tai gamyklineje konfiguracijoje
jis duos max 130Mbps. todėl kad veikia suderinamumo su 802.11g rezimu.
Lengvai konfiguruojama iki 300Mbps, tik reikia zinoti kaip.

O vat jei saziningai, ko taip pritruko originaliame FW kad reikejo deti
alternatyva ?
Jei tik tiek kad nestabiliai veikia, tam yra gamintojo supportas, kuris bent
jau turetu stengtis tokias problemas tvarkyti. Jei net ir to nedaro, tai
bijau kad logiskiausia rinktis kita gamintoja.

Casper