Tema: Re: Buffalo WZR-HP-G300NH2 nestabilumas => Mikrotik vs Apple Air Port Extreme
Autorius: Casper
Data: 2011-11-15 16:01:55
Prie tokiu gedimu, pradziai pabandyk prijungti kita maitbloki
taip iki +1,0V nuo dabartinio ir bent jau +0.5A (kuo daugiau tuo geriau) nuo
dabartinio.
(jei buvo 5V@1.5A, tai siulau imti 5V@2A arba isviso pakabinti nuo PC masto
5V)
Tie maži dažnai dirba ant ribos ir bandant irengini prispausti iki cypimo
ribos,
nebeuztenka maitinimo - dalis padaro svelnu reboot.
Kvailiausia bus kai nunesus i servisa pakeis irengini ir paliks sena maista.