ir poto nebeparduodi prekiu Lietuviams :) Nes Lietuviui nesuprantami terminai "sold as is", "caveat emptor", "no warranty" ir panasiai. Lietuviui parduodi, tai ir po 15 metu busi kaltas kad sugedo :) O siaip, pardavinejant toki slamsta, reikia bent savo www surasyti garantijos laipsnius ir salygas. Nes Lietuvis moka uz plokste, o plokstes testavimas jam atrodo kaip nemokama paslauga. O as isivaizduoju koks gemarojus notebuko motinine prastestuoti. "locked" <mmr@centras.lt> wrote in message news:l21aml$t7c$1@trimpas.omnitel.net... > lygiai taip pat ir pardavejas gali but tos plokstes pilnai netestaves, > todel palieka tai useriui > > "PxYra" <nera@nebus.net> wrote in message > news:l20pmo$c6u$1@trimpas.omnitel.net... >> tada kaltas tik pirkejas, is tikro idomu pasidare ar veritas perspejo >> apie galimai galima broka ar susitare tik "prasitestuok jei kas neveiks >> grazinisi" bet apie broka nesake. >> pvz. tu gali gaut laptopa su brokuotu GPU kuris 2D rezime veikia ciki >> piki bet prie 3D stringa, tai gali kad ir menesi sukt visokius Prime95 ir >> memtest tai ir neitarsi apie 3D gliukus. >> >> "Linas Petkevičius" <linas@NONOlekiam.lt> wrote in message >> news:l20pf0$bv1$1@trimpas.omnitel.net... >>> Tai lygtai, kad perspejo ir dave laika prasitestuoti. >>> >>> "PxYra" wrote in message news:l20oph$b9c$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> sakykit kaip norit bet ne vienas is cia esanciu saziningu pardaveju >>> tikrai >>> neparduotu kokio DV6000 neperspejes kliento apie busimas, galimas >>> problemas >>> o Veritas atrodo pasielge atvirksciai, zinojo apie to modelio problemas >>> ir >>> broka bet kiek supratau neperspejo kliento ir tixaria pakiso kiaule, >> >