bet operatyviausiai visas bedas sprendzia SEB, niekada kazkaip su jais nebuvo problemu. "Caponi" <caponi@centras.lt> wrote in message news:l2cllr$iv1$1@trimpas.omnitel.net... > Nu ziurek, kad nebutu nuo vilko ant meskos, as su DNB neypac daug > praktikos turejau, bet ir to uzteko, kad pasizadeciau sau niekad gyvenime > su jais reikalu neturet. > Siapi turbut nera nei vieno be jokiu "kabliuku", bet sakyciau visgi > stabiliausiai dirba Swed'as. > > > -- > Caponi > http://caponi.skelbimai.lt/ > > > "vZetaJones" <vnature@vnature.vnature> wrote in message > news:l2clao$ilt$1@trimpas.omnitel.net... >> sikna jauciu kad ir ant manes uzkraus bibiu tacka jie :D >> o as iki nacialnyku neisiu, tingiu. >> Laikas permainoms :) Gerai, kad yra kanka rencija. Jau turiu DNB >> el.bankininkystes kodus, pasijunges dar nebuvau ir korteles nepajamiau >> bet paimsiu. >> >> >> >> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message >> news:l248ur$lam$1@trimpas.omnitel.net... >>> Uahahaha, Vilniaus bankas. Ten kontora jebitute. Jie viena byby dejo du >>> minty ant visu klientu. >>> Galeciau daug istoriju pripasakot apie tai. Budavo kartais net sportinis >>> interesas privest juos padaryt tai, ka privalo. Oi ir aiskindavomes, ir >>> pretenzijos, ir "atidziai isnagrinejome jusu pretenzija ir nera >>> galimybes", ir bla bla bla. Kol galu gale iseini ant kokio nacialnyko, >>> kuriam suteikta teise pagalvoti, ir dar kazkaip nesitingi ta daryti. >>> Tada issisprendzia. >>> Bek is ten kuo toliau. >> >