labai jau tuscias "Lavonas" <xxx@xxx.lt> wrote in message news:kood6h$hj7$1@trimpas.omnitel.net... > Oki niekur neradau info tei pazaidzeu bishki su edge`sais, vertices`ais ir > gavosi visai liuks :) > Padareu stikliny (bishki grubiai gavosi) ir idejau sukimosi animacija :D > > Prashau ivertinti mano pirma darba :D > > > "Lavonas" <xxx@xxx.lt> wrote in message > news:kon8e9$406$1@trimpas.omnitel.net... >> Ash tce vakar pirma karta isijungiau Blendery. Nu pagal kazkoky tutoriala >> jutubeje pagaminau keraminy puoduka ir poto prisedau gaminti savo pirmajy >> bokala :D >> >> Susidureu su problema :D >> Tame keraminio puoduko tutoriale, naratorius neprisimenu kaip vadinasi, >> bet >> sumazino rankenos (galbut krashtiniu skaitciu) kokybe :) lololol iki tol >> kol >> ji pasidare ziurint erdveje ish prijungimo prie puoduko galo, tik su >> keturiom krashtinem, todel jam buvo pakankamai lengva prijungti ta >> rankena >> prie ant puoduko esantciu 4 poligonu (blenderyje suzymi krashtines ir >> spaudi >> F raide ant klavos). Mano problema yra ta, kad ash padariau visishkai >> apvalia rankena, todel tu surface`su (poligonu) pasmane vietoj 4 yra >> zymiai >> daugiau. Na ir ash kai zymiu krashtines, galit isivaizduoti kokia ten >> nesamone tam mazge gaunasi, kai nuo kiekvienos tos trumpos krashtines i >> patcio bokalo pavirshiu yra paduodami tokie maziukai surface`sai. >> >> Taigi noriu patarimo ka daryt? :D Tikiuosi supratot ko noriu :D >> Galbut imanoma kazkaip apjungti, kaip 3 pav., tas trumpasias krashtines i >> viena? >> >> Atciu labai :D >> >> >> > > >