Tema: Re: Win 10 netinka Product Key nuo Win 7...
Autorius: Caponi
Data: 2015-07-30 22:23:57
Tai pala pala - jei tu apie Technical Preview versijas, tai taip, del ju
aktyvavimo galvos sukt nereikejo, nesvarbu ant ko jas instalindavai.
O vat su galutinem versijom situacija tokia, kad pirma reikia daryt upgreida
ant aktyvuotos sistemos, isitikint, kad W10 irgi aktyvavosi, o tada jau gali
ir svariai instaliuotis kada tik panorejes.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/