Požiūrio reikalas. Tau baneriai nepatinka, o užsakomieji straipsiai tinka. Kitam gal kaip tik baneriai mažiau trukdo (mirga, spalvota - gražu), o va tokie straipsniai juos klaidina, bo ne visi autorius žiūri, o grynai iš teksto irgi ne kiekvienas supranta kame kampas - gi va kiek babkes atiduoda banko/policijos/ligoninės/etc atstovams :-) - masės patiklios. O man reklama yra reklama, aš jos tiesiog nekenčiu, forma - px. Todėl girdėtas teiginys, kad sumokėjus babkes reklamos nebus, mano suprantamas visiškai nedviprasmiškai - jos neturi būt jokia forma. Bet čia šiaip pastebėjimas buvo, praktiškai man tas 15min giliai px, tai galim temos labai neplėtot. -- Caponi http://caponi.skelbimai.lt/ "Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message news:nl0jkv$j0a$1@trimpas.omnitel.net... > Caponi rašė: >> O bet tačiau ar 15min nedeklaruoja, kad jei sumokėsi ten tą eurą ar >> kiek, tai reklamos NEBUS? :-) > > Užsakomieji straipsniai ir reklaminiai banner'iai yra du skirtingi > dalykai. Jie tikrai nedeklaruoja, kad nesiūlys tau užsakomųjų > straipsnių-tekstų > (įvairus viešinimas, projektai, politinė reklama ir t.t.). > > >> Gi baneriai dar aiškiau indikuoja visa savo esybe, kad ten reklama, >> tai čia jokia ne indulgencija, kad straipsnio autorius nurodytas... > > Ne straipsnio autorius, o tai, kad straipsnis yra ne jų, o jų partnerių. > T.y. užsakytas. To paprastai užtenka skaitovams susiorientuoti, kad jis > gali būti angažuotas, reklaminis ir atitinkamai jį vertinti. >