Caponi rašė: > Požiūrio reikalas. Tau baneriai nepatinka, o užsakomieji straipsiai > tinka. Kitam gal kaip tik baneriai mažiau trukdo (mirga, spalvota - Reikia skirti tiesioginę komercinę reklamą pačia gryniausia forma (banner'iai) nuo užsakomųjų straipsių, kur gali būti labai daug kas (viešinimas nutiesus naują kelią, pastačius darželį, įmonės PR pranešimai, produktų pristatymai, politinė reklama, įvairūs projektai ir t.t.). Tas, spėju, yra visų šalių žiniasklaidoje. Product placement'as, kai straipsnyje specialiai ir lyg tarp kitko minimi brand'ai, tiekėjai yra tikrai šlykšti reklamos forma ir būtent dėl to yra reikalaujama užsakomuosius straipsnius pažymėti, kad skaitytojas nebūtų klaidinamas. Natūralu, kad egzistuoja ir pilkoji zona, kai potekstė tokia lyg ir reklaminė, rėmėjų skilties padermės, bet norisi pateikti, kaip informaciją. Tačiau šiuo atveju suveikia etika ir bent 15min elgiasi gana padoriai: nurodomas autorius/šaltinis ir net straipsnio aplinkybės (kažkoks projektinis), atsiribojama nuo turinio. Taigi, kai žinai šaltinį/autorių ir info pateikimo aplinkybes/sąlygas, jau gali orientuotis. Tie, kurie skaito tik antraštes ir nekreipia dėmesio, kas praneša (yra didelis skirtumas ar praneša BNS'as, ar Elta ar kokia Kvakė), tai bet kokiu atveju atrajos, ką prarijo.