> Lygiai taip pat, kaip reikalingas fizikos formulių mokėjimas atmintinai > ar sugebėjimas apskaičiuoti savitąją kūno šilumą. Juk užtektu tik esmę > suprasti, kad skirtingi kūnai turi skirtingą šiluminę talpą, ir varžą. > Kam chemijoj reikia skaičiavimus mokėt padaryt, kurių be chemijos > aukštojo išsilavinimo vis tiek nelabai reikia? > > Tėvas dar pasakojo, kaip nors jau kalkuliatorių gaut buvo galima, > neleisdavo jo naudot ir liepdavo logaritminę liniuotė naudot. O kurios IT formules turi but mintinai ismokytos mokykloje? Word > Bold / Italic / Underline? >> Kitaip sakant, nafig visa shita tufta vaikui, kuris po 5-7 metu taps >> sekmingu meninyku ar daininyku? Ir apskritai, kai jis rinksis savo pirma >> kompa darbui uzh savo babkes, HDMI ir HDD bus tokia pat atgyvena kaip >> flopikas dabar. Kam jam tai? > > Gal pagal save žiūriu ir savo laikus žiūriu, man 14 metų vaikas iš esmės > jau yra nebe toks ir vaikas. Kokių 8 vaikų imtį žiūrint (beje įskaitant > dvi mergas), mes 14-16 metų tėvam sakydavom kokias kompų dalis supirkt, > kad sutaupyt ir gaut geriau nei BMS Ekspertas su 3Ghz ir 128Mb ramo. > Dabar matau kaip 12 metų vaikai gana logiškais argumentais rodo kurią > planšetę imt, nes ten greitesni viduriai bus. HW keiciasi, kam mokytis aktualias videlkas ir nuo 5-9 klases visa rugseji skirti apzvelgt IT HW naujienas, kad issiaiskint ko is Kaledu senelio nusitrest? Kokias ten ECDL zinias jie ant i7+GTX1080 turi prasukt? Gal dar issiaiskinti kodel nepasileidzia koks BattleField4? >> Tuo labiau, kad DP nuo HDMI ir ash neskiriu, ir del to jokiu problemu >> neturiu (cia rimtai). > > Neteko susidurti su kompo ir monitoriaus sujungimo klausimu, ar bandyt > sulaužyt DP jungties su HDMI kabeliu? Svietimo rupestis? Uztenka RTFM + nekisk per jega + apziurek + pagooglink. Ar puzzle irgi detale nevisai tinkama truputi pazulini ir sukisi? > Man čia beveik tas pats, kai išsilavinęs žmogus įgrūda telefoną į > kopijatorių. Is ECDL pradmenu: 1.2 Aparatinė įranga 1.2.1 Žinoti aparatinės įrangos sąvoką. Žinoti pagrindinius kompiuterių tipus: stalinis, nešiojamasis, planšetinis. Žinoti tokių įrenginių tipus, kaip išmanieji telefonai (angl. smartphone), medijos leistuvas (angl. media player), skaitmeniniai fotoaparatai. 1.2.2 Žinoti terminus: procesorius, operatyvioji atmintinė (angl. RAM), išorinės atmintinės. Suprasti jų našumo įtaką kompiuteriams ir jų įrenginiams. 1.2.3 Žinoti pagrindinius integruotos ir išorinės įrangos tipus, tokius kaip spausdintuvas, monitorius, skeneris (skaitytuvas), klaviatūra, pelė, jutiklinio valdymo sritis (angl. trackpad), internetinė vaizdo kamera, garsiakalbiai, mikrofonas, prievadų daugintuvas (angl. docking station). 1.2.4 Žinoti pagrindinius įvesties ir išvesties prievadus (angl. port), tokius kaip USB, HDMI.